Tο Υπουργείο Πολιτισμού έκλεισε τη Γέφυρα!! Καταγγέλθηκε και τροχαίο με μηχανάκι!!

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ –

Κλειστή παραμένει και σήμερα η Γέφυρα Δεβοσέτου και θα παραμείνει έτσι έως την επίσημη παράδοσή της. Ο κόσμος (όποιος μπορεί) περνάει απο τις “χαραμάδες”. Οπως μας είπαν άνθρωποι απο τα συνεργεία προκλήθηκε και τροχαίο με μηχανάκι πάνω στη Γέφυρα που ανησύχησε ιδιαίτερα το Υπουργείο Πολιτισμού καθώς είναι ο “ιδιοκτήτης” του έργου.

===

1/3/2015

Μεγάλη η έκπληξη απόψε  του κόσμου που λόγω και της υπέροχης μέρας πήγε στη Γέφυρα να κάνει την απογευματινή του βόλτα! Η Γέφυρα ήταν κλειστή με ψηλές πόρτες. Με χίλια βάσανα κάποιοι κατάφεραν να ανοίξουν μια χαραμάδα να περνάνε οι.. αδύνατοι. Μεγάλοι άνθρωποι και οι γυναίκες που κάθε μέρα πηγαίνουν στο Δράπανο δεν μπορούν να περάσουν.

Τι συνέβηκε?

DSCN0992Χθες είχε έρθει για επιθεώρηση κλιμάκιο του Υπουργείου Πολιτισμού. Την ώρα της επιθεώρησης πέρασε μηχανάκι πάνω από τη Γέφυρα. Οι επιθεωρητές τρελάθηκαν! Το σταμάτησαν και του είπαν ότι απαγορεύεται. Ο οδηγός όμως για εξυπνάδα τους απάντησε «τι λέτε καλέ? Εμείς περνάμε κάθε μέρα με τα μηχανάκια μας»!! Εξέθεσε και τον εργολάβο και τους επιστάτες. Η επιθεώρηση έκανε αναφορά στον εργολάβο για πλημμελή καθήκοντα και έδωσαν εντολή να κλείσει αμέσως η Γέφυρα. Η Γέφυρα είναι πεζόδρομος δεν θα περνάνε ούτε μηχανάκια ούτε ποδήλατα. Και όπως τα κατάφερε ο εξυπνάκιας με το μηχανάκι ούτε και άνθρωποι μέχρι να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί επίσημα.
Ωραία τα καταφέραμε!

36 Σχόλια

  1. Η πραγματική είδηση είναι ότι έγινε στραβή (έκλεισε η Γέφυρα) και το kefaloniapress λέει ότι δεν φταίει ο Δήμος! Ποιος να το ‘λεγε!

  2. O TEMPORA, O MORES!
    Άλλη κομπίνα και αυτή!
    Μόλις ανακοινώθηκαν οι επιδοτήσεις (από 7.500 έως και 75.000 ευρώ) για δραστηριότητες του τουριστικού κλάδου και συγκεκριμένα θαλάσσιες και ακτοπλοϊκές μεταφορές επιβατών, σκάφη εκδρομών και περιηγήσεων θάλασσας, πλωτά ταξί κλπ, κάποιος «κολλητός» έκαμε αίτηση να γίνει γονδολιέρης Δράπανο – Αργοστόλι αρχικά και βλέπουμε!
    Και πολύ σωστά έκλεισε και η γέφυρα για να βοηθηθεί ο έρμος!
    Έρκεται δελέγκου – δελέγκου και το μπατέλο από Βενέτσια, λίγη προπόνηση στο μονόκουπο και έ ρε δόξες ο Κούταβος!
    Αυτή είναι η πραγματικότητα και μας την κρύβουνε εκ λεπτότητος, τί φωνάζετε ορές?
    Χα χα χα.

  3. Κανονικά έπρεπε να την κλείσουν από ντροπή (επειδή την κάμανε έτσι αίσχος).

  4. Τα ποδήλατα γιατί να μην περνάνε;Σε τι ενοχλούν;
    Τα μηχανάκια σίγουρα όχι και μπορεί εύκολα να ελεγχθούν με μπάρες στις εισόδους της γέφυρας και αστυνόμευση της τροχαίας.Ένας δυο αν φάνε πρόστιμο δεν θα ξαναπεράσει κανένας.
    Η γέφυρα είναι κόσμημα και έτσι πρέπει να παραμείνει!

    • Και γιατί καλό μου να περνάνε τα ποδήλατα; Επειδή εσύ ποδηλατείς; Κανένας ποδηλάτης δεν σέβεται τον Κ.Ο.Κ. Ο καθένας τα καλά και συμφέροντα. Μετά αναρωτιέστε γιατί τα υπόλοιπα Επτάνησα έχουν περισσότερο τουρισμό, αλλά για τους καλο(κακο)μαθηνένους και το Kefaloniapress για όλα φταίει ο …….δήμαρχος.

      • Στις περισσότερες ευρωπαικές πόλεις(όχι πρωτευουσες πόλεις) τα ποδήλατα στους ποδηλατόδρομους βέβαια, έχουν προτεραιότητα έναντι των αυτοκινήτων και των ΠΕΖΩΝ.
        Όλα είναι θέμα εκπαιδευσης.Δεν λέω να γίνουμε Άμστερνταμ αλλά ας ποδηλατούμε και λίγο.Κάνει καλό.

      • Εσείς οδηγείτε; Αν ναι, βάζω και στοίχημα ότι όχι μόνο δεν σέβεστε τον ΚΟΚ αλλά δεν τον γνωρίζετε καν, όπως και η πλειοψηφία των συνκεφαλλονιτών. Πέντε λεπτά παρατήρησης των οδηγών στο Αργοστόλι αρκεί για να το εξακριβώσετε.
        Βάζω επίσης και στοίχημα ότι ούτε σαν πεζός/ή γνωρίζετε πως πρέπει να κυκλοφορείτε στον δρόμο.
        Τα ποδήλατα γιατί σας ενοχλούν; Αθόρυβα είναι, καυσαέρια δεν παράγουν.
        Οι ποδηλάτες είναι εκ φύσεως λάτρεις της φύσης, να είσαστε σίγουρος/η ότι τα αποτσίγαρα και τους καφέδες που είδα στην τελευταία μου βόλτα στη γέφυρα, δεν τα πέταξαν αυτοί.

        • Εσύ που κρίνεις και κατακρίνεις όλους τους συμπολίτες σου μήπως να γράψεις τα ίδια και για τους ποδηλάτες; Οι περισσότεροι Έλληνες ποδηλάτες οδηγούν χωρίς κράνος, χωρίς φώτα (πίσω) δεν περιμένουν ποτέ στο κόκκινο, βιάζονται και χτυπάνε το καμπανάκι στους πεζούς επάνω στα πεζοδρόμια και γενικά δεν σέβονται κανένα νόμο του Κ.Ο.Κ. και συμπεριφέρονται χειρότερα και από τους συνκεφαλλονίτες οδηγούς Ι.Χ. που κατηγορείται. Μην μου κάνετε συγκρίσεις με την Ολλανδία, δεν θα ζηλέψω ούτε τους Ολλανδούς ούτε τον τρόπο ζωής τους. Εσείς που τους ζηλεύετε και θέλετε να τους μοιάσετε πρέπει να μάθετε από αυτούς να συμπεριφέρεστε με τον ίδιο τρόπο που οδηγούν οι Ολλανδοί ποδηλάτες. Να μάθετε να σέβεστε πρώτα από όλα τους πεζούς…. και αφού δηλώνετε αθλητής και φυσιολάτρης τρέξτε μερικά χιλιόμετρα επιπλέον και αφήστε την γέφυρα στους πεζούς.

          • Οι ποδηλάτες δεν υποχρεούνται από τον νόμο να φορούν κράνος.
            http://www.glavopoulos.gr/kok/kok040.php

            Επίσης δεν έχω βρει κάπου (παρακαλώ διορθώστε με) να αναφέρει ο νόμος ότι είναι υποχρεωτικό τα ποδήλατα να φέρουν φώτα.

            Το αν περνάνε κάποιοι ποδηλάτες με κόκκινο, είναι θέμα παιδείας, υποθέτω θα κάνουν το ίδιο όταν οδηγούν με μηχανάκι ή αυτοκίνητο, πράγμα καταδικαστέο και απαράδεκτο.

            Και επειδή αναφερθήκατε σε εμένα, προσωπικά και κράνος φοράω, και φωτισμένος σαν χριστουγγενιάτικο δέντρο είμαι όταν κυκλοφορώ το βράδυ με το ποδήλατο και κανένα πρόβλημα δεν έχω να κάνω τον γύρο του Κουτάβου. Όμως αυτό, δεν σημαίνει ότι δεν θα διαφωνήσω με την απαγόρευση των ποδηλάτων στη γέφυρα.

            Και για να κλείσω, ναι, ζηλεύω τους Ολλανδούς, τους Ελβετούς, τους Άγγλους οδηγούς, που οι ταλαίπωροι όταν έρχονται κάθε καλοκαίρι στο νησί, παίζουν της ζωή τους κορώνα γράμματα πεζή στις διαβάσεις μας, αφού σχεδόν κανείς δεν σταματάει για να τους παραχωρήσει προτεραιότητα.

        • Και όμως αγαπητέ! Το περασμένο Σάββατο πήρα τα εγγόνια μου και πήγαμε να θαυμάσουμε την Γέφυρα. Βάζω το Γ κεφαλαίο γιατί έτσι αισθανθήκαμε. Είναι υπέροχη. Τα παιδιά χαιρόντουσαν την αναπάντεχη επαφή τους με τη θάλασσα και πραγματικά ήταν καταχαρούμενα. Όμως, σιγά σιγά ανακάλυψαμε ότι είχε ήδη ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ! Καταντράπηκα τα παιδιά και έτσι χωρίς πολλά, άρχισα να μαζεύω τα σκουπίδια. Όμως ακριβώς όπως μαζέυαμε ακόμα και χρησιμοποιημένα χαρτομάντηλα….δύο ποδήλατα με παιδιά περίπου 11 -13 χρονών, πέρασαν με τόση ταχύτητα που επειδή τρόμαξαμε και οι τρείς, κόντεψαν να πέσουν πάνω στον μικρότερο. Δυστυχώς, δεν είμαστε ικανοί γιά τίποτα καλό σε τούτον τον τόπο. Λες και τον μισούμε…Κρίμα.
          Υ.Γ. Γιατί άραγε τόσοι συμπολίτες μας υπογράφουν με ψευδώνυμα ή με αρχικά. Έχουν κάτι να κρύψουν ή φοβούντε?

      • Εγώ θα έλεγα στις εισόδους της γέφυρας να αναρτιστούν και δύο πίνακες με τα όσα έλεγε και υποσχόταν ο κύριος Δήμαρχος κατα τη διάρκεια των προεκλογικών περιόδων…!!!
        Πίσσα και πούπουλα στους ψεύτες και ανίκανους πολιτικούς της δεκάρας…..!!!!
        Που αν είχε τσίπα θα έπρεπε να κρύβεται…..ενδιαφέρθηκαν για τη γέφυρα τώρα που είναι έτοιμη….!!!
        Ντομάτες και γιαούρτια που πάνε χαμένα…..

      • τα μυαλά σου φταίνε και οχι οι ποδηλάτες που τα υπόλοιπα Επτάνησα έχουν περισσότερο τουρισμό. σύνελθε σε παρακαλω

  5. Αν απαγορευθουν τα ποδηλατα θα ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια……!!!

  6. Το βράδυ η γέφυρα θα είναι πιο όμορφη απ΄ότι τη μέρα. Τουλάχιστον για μερικά χρόνια μέχρι να “παλιώσει”. Αυτοκίνητο-αυτοκινητόδρομος, ποδήλατο-ποδηλατόδρομος, πεζός-πεζόδρομος. Και πρακτικά να το δούμε δεν υπάρχει χώρος για κάτι άλλο πέρα από πεζούς, η πραγματικότητα. Δυστυχώς, η γνώμη μου αν τη θέλετε. Θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στη πραγματικότητα. Αν όντως συμβεί, αυτό θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία για τα μέρη μας. Νέτα-σκέτα.

  7. Στόχος της γέφυρας εκτός απο στολίδι θα πρέπει να έχει χρηστική σημασία τουτέστην να διευκολίνει την ζωή των κατοίκων της απέναντη όχθης που αναγκατικά επωμίζονται τα μεταφορικά των χιλιομέτρων όταν τουλάχιστο και δυο φορές χρειάζεται να μεταβούν στο Αργοστόλι για τις ανάγκες της οικογενείας τους.
    Όμως οι κάτοικοι της πρωτεύουσας που να καταλάβουν τις ανάγκες των κατοίκων της απέναντης όχθης.Στην Ελλάδα μαθαίνουμε μόνο να ράβουμε και να κόβουμε στα μέτρα μας!!!!

    • Δεν έρχεστε μόνο εσείς οι απέναντι στην πρωτεύουσα καθημερινά για δουλειές. Έρχονται δεκάδες χιλιόμετρα από όλες τις άκρες της. Τι πα να πει αυτό; Δεν πάμε καθόλου καλά, αλλά καθόλου.

    • Κύριε αγανακτησμένε,
      Τότε τι να πουν οι κάτοικοι της Θηνιάς ή του Φισκάρδου. Θα πρέπει να τους κάνουμε αερογέφυρα γιά να βρίσκονται στην πρωτεύουσα χωρίς μεγάλα έξοδα!
      Ούτε καν την αίσθηση του κοινού σεβασμού σε ένα έργο για το οποίο όλες οι πρωτεύουσες του κόσμου θα πανηγύριζαν.

  8. ο ρόλος της γέφυρας εκτός απο την αισθητική θα πρέπει να είναι χρηστικός. Τουτέστην να διευκολύνει την διαβίωση των κατοίκων της απέναντης όχθης, όταν στην προκειμένη περίπτωση σπαταλούν ένα μεγάλο μέρος απο τον οικογενειακό τους προυπολογισμό στις βενζίνες για τις καθημερινές τους ανάγκες στο Αργοστόλι. Αναλογιστήκατε ποτέ με δυο τουλάχιστο διαδρομές καθημερινά για μια οικογένεια, τι έξοδα επωμίζεται¨? Αλλά το μόνο που ενδιαφέρει το έλληνα είναι να κόβει και να ράβει κάθε τι στα μέτρα του!!!

  9. ποδηλατης λεγεται ο μεγαλος ανθρωπος με γνωση απολυτη για αυτο που κανει αλλα ποδηλατης λεγεται και ο δεκαχρονος που τρεχει αλογιστα χωρις να ξερει που βρισκεται φερνοντας σε αμεσο κινδυνο μεγαλους και μικρους,και μην πειτε οτι περιγραφω αγνωστα πραγματα και εικονες απο την καθημερινοτητα μας.Ομορφο θα ηταν η γεφυρα να μεινει πεζοδρομος και μονο αυτο.Αυτα μονο για την γεφυρα.

    • Και για την παιδεία του δεκάχρονου που τρεχει αλόγιστα ποιος είναι ο υπεύθυνος δηλαδή; Δεν είναι οι ίδιοι οι γονείς;
      Ο γονιός που αγοράζει το ποδήλατο στο παιδί του δε πρέπει να φροντίσει να του μάθει δυο πράγματα σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά;
      Αύριο μεθαύριο θα του πάρει και αυτοκίνητο και όποιον πάρει ο χάρος;
      Αλλά δυστυχώς όπως είπες, αυτές είναι οι εικόνες από την καθημερινότητα μας, παιδιά που μεγαλώνουν στον αυτόματο χωρίς παιδεία και καθοδήγηση από τους γονείς τους και καταλήγουμε να χάνουμε πληθυσμού ενός μικρού χωριού κάθε χρόνο στους δρόμους.

      • Μα πως να δώσουν σωστή παιδεία στα παιδιά τους οι Κεφαλλονίτες αφού όπως γράφεις πιο πάνω ( και σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου )δεν ξέρουν να οδηγούν και δεν τηρούν τους νόμους; Δηλαδή να επιτραπεί η κυκλοφορία του ποδηλάτου μόνο για σένα στη γέφυρα, επειδή εσύ είσαι ο μόνος σωστός; Στην αγαπημένη σου Ολλανδία που όλα γίνονται σωστά οι ποδηλάτες κυκλοφορούν χωρίς κράνος, χωρίς φώτα, χωρίς κόρνα, κάνουν προσπεράσεις στα αυτοκίνητα και πολλά άλλα παράνομα; Δεν νομίζω. Τέλος για να μην γράφουμε ανακρίβειες υπάρχουν δεκάδες ιστορικά γεφύρια στην Ευρώπη που απαγορεύονται όλα τα οχήματα. Η γέφυρα πρέπει να είναι το στολίδι του Αργοστολίου γιατί δυστυχώς δεν έχει και πολλά αξιοθέατα να επιδείξει. Δεν πρέπει να μας νοιάζει η δική μας διευκόλυνση αλλά το καλό της πόλης μας.

  10. Και για δε μου λέτε ορέ παιδιά εσείς με τα ποδήλατα τον ΚΟΚ για τα ποδήλατα τον έχετε υπ΄ όψη?
    Πώς διάολο θα κυκλοφορείτε πάνω στη γέφυρα μαζί με πεζούς? Σε ποιο χώρο?
    Ποιος θα πάρει την ευθύνη όταν συμβεί κάποιο ατύχημα για την άδεια που έδωσε ώστε να χρησιμοποιείται η γέφυρα και από πεζούς??
    Τα ποδήλατα μπορεί να τρέχουν μέχρι 25 χιλιόμετρα με την άδεια της τροχαίας, δύσκολο είναι να χτυπήσει κάποιος?
    Διαβάστε λοιπόν τι σημαίνει ποδηλατόδρομος και μετά τα ξαναλέμε.
    Έτσι για παράδειγμα άρθρο 40 παράγρ. 3.
    3. Οι οδηγοί ποδηλάτων υποχρεούνται να κατεβαίνουν από αυτά και να τα οδηγούν βαδίζοντας,
    όταν δημιουργείται εμπόδιο, ή κίνδυνος για την κυκλοφορία των πεζών.
    Σας βλέπω να πηγαίνετε ποδαράτο, οπότε?

    • Ξεκίνα να διαμαρτύρεσαι πρώτα για την έλλειψη πεζοδρομίων στο Αργοστόλι, για τα παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμιο και τις ράμπες ΑΜΕΑ, για τα παρκαρισμένα στη πλατεία Καμπάνας και ενίοτε και μέσα στο Λιθόστρωτο και μετά να κόπτεσαι για τη γέφυρα.

      Και άλλωστε το γράφεις και μόνος σου αλλά ως φαίνεται αδυνατείς να το καταλάβεις, “όταν δημιουργείται εμπόδιο, ή κίνδυνος για την κυκλοφορία των πεζών”. Άρα γιατί να μην μπορώ να περάσω με το ποδήλατο όταν δεν κυκλοφορούν πεζοί;

      • Αυτά που βλέπεις στο Αργοστόλι, αν κυκλοφορείς πάρα έξω τα βρίσκεις σε κάθε επαρχία μόνο που σε κάποιες οι ίδιοι τα λούζονται, ενώ εδώ υπάρχει πρόβλημα γιατί έρχονται και ξένοι μα και κάποιοι Έλληνες που τραβάνε τις κ@λότριχές τους με αυτά που συμβαίνουν γύρω τους, πράγμα που δε συμφέρει κανέναν μας.
        Η γέφυρα με την έννοια απλής γέφυρας κανονικά έπρεπε να είναι μονόδρομος εξόδου από την πόλη με λωρίδα πεζόδρομου, αλλά εδώ έχουμε να κάμουμε με 800 μέτρα γέφυρα θεμελιωμένη με τα μέσα της εποχής του De Bosset πράγμα αδύνατον, ή καλύτερα πολυδάπανο.
        Πιστεύω όμως ότι περισσότερο εξυπηρετεί την Κεφαλονιά σα μουσειακό είδος μια και εξυπηρετεί τον τουρισμό πλουτοπαραγωγικό παράγοντα για όλους.
        Λίγο πολύ οι κοντόφθαλμοι το βλέπουν σαν τον Παρθενώνα μεν, αλλά με εσωτερικά στεγασμένες ψησταριές, κανένα πρόβλημα εμένα ο τουρισμός απλά μου χαλάει την ησυχία μου.
        Τώρα πεζόδρομος με ποδήλατα μαζί δεν γίνεται γιατί λόγω του μήκους της γέφυρας θα αναπτύσσονται ταχύτητες όχι ευκαταφρόνητες και μόνο με τη λογική που βάζεις «όταν είναι άδεια μπορώ να περνάω με ποδήλατο» δείχνει ότι οι πεζοί είναι εμπόδιο.

  11. Αφου την εκαναν πεζοδρομο καλητερα να την γκρεμησουν τελιος. αυτος που την εχτισε την εχτισε για καποιο σκοπο. σε κανενα μέρος του κοσμου δεν φτιαχνοντε γεφηρες μνημεία. Μονο στην κεφαλονια γινονται αυτα.

    • Σε πάρα πολλά μέρη του κόσμου έχουν γεφύρια μνημεία. όταν χτίστηκε δεν υπήρχαν αυτοκίνητα μόνο άλογα και γαιδούρια. Μην συγκρίνεις ανόμοιες εποχές . Κάποιοι που σκέφτονται σαν και εσένα κατάντησαν το Αργοστόλι όπως είναι τώρα. Μία από τις πιο άσχημες πόλεις.

  12. Δεν φαντάζομαι να επιτραπούν οι σκύλοι!Όχι τίποτε άλλο, αλλά τα προϊόντα τους ταιριάζουν χρωματικώς με τους κυβόλιθους ,κάτι που μπορεί να προκαλέσει ολέθρια αποτελέσματα στους αμέριμνους περιπατητές…

  13. Ενώ εσυ που εισαι εξυπνος και πας μπροστα βλεπεις το αργοστολι να ομορφενη με το κλησημο της γεφηρας

  14. Μένω στην Κεφαλονιά 7 χρόνια εκτός Αργοστολίου, στην απέναντι όχθη, και έχω ακούσει γνώμες και από τις πλευρές για το κλείσιμο της γέφυρας. Άποψη μου η γέφυρα καλώς έγινε πεζόδρομος και αναστηλώθηκε μιας και έπεσε από το βάρος των οχημάτων που περνούσαν κάθε ημέρα από αυτήν σε συνδιασμό με κακοτεχνίες από παλαιότερα έργα που έγιναν σε αυτή. Με αυτόν το τρόπο αναδικνέιεται η πόλη του Αργοστολίου και μπορεί να γίνει καλύτερη ανάδειξη και στο Δράπανο ίσως με την κατασκευή μιας μικρής καφετέριας/εστιατορίου στο Δράπανο και να λειτουργεί την καλοκαιρινή σαιζόν. Το να γίνει δρόμος μιας κατεύθυνσης πάλι θα οδηγήσει σε ζημιές στην γέφυρα καθώς και νεα καταρεύση της, μιας και ο έλληνας οδηγός δεν έχει την απαραίτητη οδηγική παιδία και σεβασμό, εξ ου και το περιστατικό με τον οδηγό της μηχανής (που θα μπορούσε να είναι και αυτοκίνητο) που οδήγησε στο νεό κλείσιμο της γέφυρας. Όσον αφορά τους κατοίκους του Δράπανου που ταλαιπωρούνται στο πήγαινε-έλα θα μπορούσε να υπαρχει αστική συγκοινωνία με ενα mini-bus από την πρώτη ημέρα που έκλεισε η γέφυρα το 2004 (αν δεν απατώμαι) στις γύρω περιοχές, Δράπανο, Φαρακλάτα, Διλινάτα, Ραζάτα και έτσι ο κόσμος να μην αναγκάζεται σε έξοδα σε βενζίνες/ταξί. Για το αν θα επιτρέπονται ποδήλατα ή όχι, θα πρέπει να επιτρέπονται τα ποδήλατα μιας και δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από την κυκλοφορία ποδηλάτων στο λιθόστρωτο που θεωριτικά είναι πεζόδορμος (μιας και συχνά πυκνά βλέπω να κυκλοφορούν αυτοκίνητα) και δεν υπάρχουν περιστατικά σύγκρουσης ποδηλάτη με πεζό. Για καλύτερη προστασία της γέφυρας θα πρέπει να μπουν κάκγελα με τέτοιο τρόπο που να μην επιτρέπουν τα μηχανάκια/αυτοκίνητα αλλά να διευκολίνουν και την διέλευση στα αναπηρικά αμαξίδια.

  15. πολλα σχολια,πολλη φαγωμαρα.
    Αμεση μεταφορα της γεφυρας Μεγα Λακο –Βαρδυανοι,και κανενα προβλημα!!

  16. Σωστότατος φίλε μου αλλά ετούτη η φαγωμάρα έχει βαθιές ρίζες!
    Κάποτε με συμβούλεψε ένας πιο μεγάλος:
    Μην ανησυχείς για όλα αυτά που γίνονται γύρω σου, είναι το κάτι τις του τόπου, χωρίς αυτά θα βαριόσουνα.
    Μοναχά που αυτός δε τα κατάφερε και τόσο καλά με την εξοικείωση στη φαγωμάρα και έφαε ένα ψιλοεγκεφαλικό που το ξεπέρασε ευτυχώς πλήρως ο άνθρωπος!
    Δηλαδή ο μαθητής (εγώ), για την ώρα βγήκε καλύτερος από το δάσκαλο!
    Στο θέμα μας τώρα:
    Λοιπόν είσαι σωστότατος για τη μεταφορά της γέφυρας και άμα βάλει στα υπ΄ όψη κανείς ότι παλιά οι σημερινοί Βαρδιάνοι λεγότανε Δράπανο (ενώ οι Βαρδιάνοι ήτανε παράδιπλα), ταιριάζει γάντι η μια πλευρά της.
    Χα χα χα.

  17. Αγαπητοί κύριοι. Είτε μας αρέσει είτε όχι , με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η γέφυρα είναι μουσειακό είδος, ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος, κατάλληλο μόνο για περίπατο πεζών. Μην αδικείτε το γύρο του Κουτάβου. Είναι μία πολύ όμορφη και σχετικά σύντομη διαδρομή.

  18. Ο γυρος του κουταβου ειναι συντομος,για ασφαλης μη βαζεις το χερι σου στη φωτια μια και ελαχιστοι σεβονται τις υποδειξεις των φαναριων και με περισση αναισθησια περνανε με κοκκινο εχοντας ηδη σημειωθει τροχεα με εγκαταλειψη θυματων που τα ¨πνιξανε¨οι καταληλοι.

Comments are closed.