Αγαπητοί φίλοι στο kefaloniapress και Αναγνώστες του,

Και να θέλει κανείς να αγιάσει σε τούτο το νησί δεν τον αφήνει το Μέγαρο!  Ως Σαμικός δεν μπορώ να μη σχολιάσω –γιατί θα σκάσω-  κάποια από τα πολιτικά συμβάντα με την επανεκκίνηση της γραμμής Πάτρα-Σάμη-Πίσω Αετός.  Το πόσο θέλαμε τη γραμμή οι Σαμικοί και η Κεφαλονιά ολόκληρη είναι γνωστό.  Το πλοίο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ, ανανεωμένο , έδωσε πάλι πνοή ζωής στη πόλη μας και πολύ σωστά το καλωσόρισε ο Εμπορικός μας Σύλλογος.

Το καλωσόρισε όμως και το Μέγαρο! Διαβάσαμε άλλη μια δακρύβρεχτη έκθεση ιδεών δια χειρός Ευαγγελου Κεκάτου , Αντιδημάρχου Τουρισμού (και προσφάτως μάθαμε και Υγείας!!) για τον ποιητή ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΒΟ  , το πλοιο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ και τη γραμμή.  (Διάβασε εδω κλικ)

Αυτή η επιστολή είχε μια νιοβιτά!  Την συνυπογραφή του δημάρχου Αλέξανδρου Παρίση! Καταλαβαίνω ότι -όπως λέει και η κόρη μου- θα ήταν “too much” να συνυπογράφει ο  Αντιδήμαρχος Σάμης και πλοιοκτήτης Διονυσιος Λυκούδης ως ο πλέον αρμόδιος ,αλλά ας το πάρει το ποτάμι…  Υπάρχει πόνος!

Καλωσορίζουν το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ λοιπόν το νέο συγγραφικό δίδυμο του Μεγάρου Αλέξανδρος Παρίσης – Ευάγγελος Κεκάτος  με ένα φάουλ . Αναφερουν ότι τη γραμμή μετά ΣΤΡΙΝΤΖΗ εποχή την είχε ανοίξει η KEFALONIAN LINES  (συμφερόντων της οικογένειας Λυκούδη εάν ενθυμείστε) .

Επειδή από το μπαλκόνι μου βλέπω τα καράβια και δεν είμαι στραβός, εγω λοιπόν την μετά Στρίτζη εποχή τον Αυγουστο του 2014 είδα το καράβι της IONIAN GROUP «ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ» να ανοίγει τη γραμμή και ήμουνα και στην υποδοχή.  Και ως Σαμικός έζησα και όλα όσα ακολούθησανε τους ανοίγματος της γραμμής, του «πολέμου» της γραμμής, του σαμποτάζ της γραμμής από όλους .

Η υποδοχή του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ στη Σάμη

Οσο και να θέλετε δεν θα ξεχάσει γρήγορα ούτε εύκολα κανένας Σαμικός όλα όσα μεσολαβήσανε μέχρι προχθές που η ΙΟΝΙΑΝ GROUP επανεκκίνησε τη γραμμή μας. Ντροπής πράγματα.   Επειδή λοιπόν οι Σαμικοί και γενικά οι Κεφαλονίτες μπορεί να είμαστε κουρλοί αλλά αλτσχάιμερ  δεν έχουμε , ας μη   υποτιμάει τη νοημοσύνη μας το Μέγαρο και οι περισπούδαστοι κονδυλοφόροι του.

Συνεχίζω…

Ενας δήμαρχος , ενας αντιδήμαρχος τουρισμού πολύ σωστά υποδέχονται ένα καράβι , γραπτώς, δεν λέω. Γιατί τα φραπτά μένουνε.  (Αναμένουμε με ενδιαφέρον και την επιστολή Σπύρου Γαλιατσάτου αντιπεριφερειάρχη τουρισμού, θα ξάργησε λόγω περιπλανήσεων στα εξωτερικά δεν τονε παρεξηγούμε) .

Ομως,

Ενας δήμαρχος, ενας αντιδήμαρχος και συνολικά μια δημοτική αρχή που σέβεται τους δημότες της και όσους επενδύουν στη περιοχή της,  εκτός των επιστολών, οφείλει να κάνει και έργα υποδομών που θα βοηθήσουν και θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής.

Για να το καμω λιανά.  Με την άφιξη του ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ στη Σάμη το λιμάνι μας έπρεπε να είναι «τζι – τζι» και κούκλα και όχι “πανούκλα” όπως είναι.  Μια εταιρία η LEVANTE FERRIES επένδυσε εκατομμύρια σε ένα καράβι και θα επενδύσει –όπως άκουσα- και χιλιάδες ευρώ στη διαφήμιση της γραμμής, αρα και της Σάμης.   Η δημοτική αρχή – η όποια  δημοτική αρχή – όφειλε να συμμετάσχει ανάλογα και στην αναβάθμιση του λιμανιού. Να βάλει το δικό της μερίδιο συμμετοχής.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ στη Σάμη

Ντράπηκα σαν Σαμικός και εφυγα με το κεφάλι κατεβασμένο  προχθές που ήρθε το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ αναβαθμισμένο και μεγαλοπρεπές με τους ιδιοκτήτες του ως επιβάτες.

Γιατί ντράπηκα;

Δείτε πως υποδέχτηκε η δημοτική αρχή το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ , δείτε πως επανεκκίνησε τη γραμμή το λιμανι της Σάμης .

Δείτε πως είναι το λιμανι της Σάμης σήμερα, ύστερα απο 90.000 τόσα ευρώ, (έγραψε το kefaloniapress εδω)  που έδωσε το δημοτικό λιμενικό ταμείο με την υπογραφή του προέδρου του κ. Αλέξανδρου Μοσχονά για την ανακαίνηση των υποδομών του λιμανιού. Ολα ετούτα που βλέπετε στις φωτογραφίες , όλα , υποτίθεται ότι έχουν ανακαινησθει στα χαρτιά.

Θα κατεβαίνουν οι επιβάτες απο το πολυτελές ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ ή θα ανεβαίνουν για να φύγουν , και αυτή θα είναι η πρωτη και η τελευταία τους εικόνα από τη Σάμη κ. αντιδήμαρχε και Σάμης!

Σαμικός του Λιμανιού

Πορτόνι Λιμεναρχείου Σάμης μετά την “επισκευή” του

Εδω κάδοι εκεί κάδοι που πήανε οι κάδοι??

Απορίας άξιο όλοι αυτοί οι κάδοι που αγοράζει ο κ. Μοσχονάς από κατάστημα του Ληξουρίου,  τελικά σε ποιο λιμάνι τους έχει τοποθετήσει;
Στο Ληξούρι δεν είναι, στον Πόρο δεν είναι, στην Ιθάκη έχει κάνει ειδική παραγγελία, στην Σάμη βλέπουμε την κατάσταση, οι κάδοι τελικά που έχουν πάει?

15/11/2017 παρήγγειλε για την Ιθάκη 28 μεταλλικούς επίστηλους κάδους αξίας 3.920 ευρώ ( ΑΔΑ:ΩΠΠΦΟΡΗ0-ΧΕΞ)

7/12/2017 παρήγγειλε 8 επίστηλους κάδους αξίας 1.960 ευρώ (ΑΔΑ:6ΜΟΓΟΡΗ0-ΣΛΤ) ενώ στις

26/7/2018 παρήγγειλε 16 επίστηλους κάδους ιδιαιτέρως ακριβούς αξίας 4.980 ευρώ (ΑΔΑ:7ΜΕΘΟΡΗ0-22Α)

Καθισματα πολυτελείας μετά την “επισκευή τους”

Και η τέντα τρύπια και σκισμένη

Σχόλιο

  1. Μετά τον Στριντζι πήγε το ιονιs τηs Ionian Ferris χωρίς επιδότηση μετά πήγε η Ionian group και μόνο για καλοκαίρι η kefalonian lines πήγε για ένα χρόνο και τώρα ο Ανδρέας Κάλβος με ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ γιατί χωρίς αυτή δεν θα βλέπατε καράβι στην Σάμι

Leave a Reply to Γιωργοs zante Cancel reply