Για αλλού πηγαίναμε και αλλού βρεθήκαμε! Ένα ταξίδι στην Αθήνα με τον Τάκη Τόκκα και Χρήστο Δισδασκαλόπουλο ως καλεσμένοι στη παρουσίαση του βιβλίου της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών Domenica Minniti Gonias , στο Ιταλικό Ινστιτούτο,  μας οδήγησε τελικά στη δεξαμενή Βασιλειάδη , εκεί που αναγεννάται το πλοίο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ από τη νέα του ιδιοκτησία , τη Levante Ferries.

Μέχρι τώρα βλέπαμε σε φωτογραφίες και video την «κοσμογονία» της αναβάθμισής του αλλά άλλο οι φωτογραφίες και άλλο να ζεις από κοντά , ‘αλλο να βλέπεις αυτό που γίνεται.. Στη δεξαμενή ζήσαμε την κατάρριψη του μύθου ” μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις”.. Αυτό που γίνεται εκεί δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε καμιά φωτογραφία, σε κανένα βίντεο.. Πρέπει να το δεις με τα μάτια σου..

Μπορεί εμείς να σαστίσαμε γιατί για πρώτη φορά βρεθήκαμε σε δεξαμενή ναυπηγείου και για πρώτη φορά είδαμε πως γίνεται η επισκευή ενός πλοίου, αλλά και οι «ειδικοί», η ναυτιλιακή αγορά του Πειραιά ,και όχι μόνο,  μιλάνε για μια αναβάθμιση που παρόμοια δεν έχει γίνει  στην Ελληνική ακτοπλοΐα εδω και πολλές δεκαετίες! Μια αναβάθμιση εκατομμυρίων ευρώ!

Θα σας δείξουμε εικόνες από το πώς είναι σήμερα το πλοίο, τις σοβαρές ζημιές που αποκαταστάθηκαν,  ώστε να το συγκρίνετε όταν θα μπει στη γραμμή και θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στο νησί μας και στους επισκέπτες του και θα αισθάνεστε απόλυτα ασφαλείς γιατί όλα γίνονται και με το παραπάνω!

Με αυτές τις σκέψεις ξεκινήσαμε το ρεπορταζ.. Στη πορεία του όμως διαπιστώσαμε ότι η ουσία του θέματος είναι αλλού .. δεν ειναι στα “παλιοσίδερα” , αλλά στους ανθρώπους..

Εκτός λοιπόν από τα «παλιοσίδερα» και τα νέα σίδερα,  θα σας παρουσιάσουμε το πιο σημαντικό του εγχειρήματος: Τους ανθρώπους εκείνους που έχουν κάνει ,μήνες τώρα, τη νύχτα μέρα, που δεν φεύγουν σχεδόν καθόλουαπό το πλοίο, που δουλεύουν σκληρά και ασταμάτητα για να είναι όλα τέλεια όπως απαιτούν τα στάνταρ της Levante Ferries  και του προέδρου της Γιώργου Θεοδόση.. Γιατί και το «αφεντικό» ξημεροβραδιάζεται μέσα στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ επιβλέποντας κάθε φάση των εργασιών..

Γιώργος Θεοδόσης πρόεδρος της Levante Ferries και Βασίλης Παναγόπουλος Αρχιμηχανικός της εταιρίας , στο γκαράζ του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Ψυχή της αναβάθμισης , ο άνθρωπος που έχει αναλάβει να δώσει νέα πνοή στην καρδιά του πλοίου , στο μηχανολογικό τομέα είναι ο ένας και μοναδικός  Βασίλης Παγανόπουλος, ο «Γιακούμπ» , ο Αρχιμηχανικός των πλοίων της εταιρίας.

Βασίλης Παναγόπουλος, Αρχιμηχανικός της Levante Ferries

Ο κ. Παγανόπουλος είναι πάνω και κατά πάνω στις εργασίες όχι μόνο για να επιβλέπει τα συνεργεία αλλά κυρίως για να συναρμολογεί κομμάτι – κομμάτι τις μηχανές!  Είναι αυτός που ξέρει την κάθε βίδα σε κάθε πλοίο της Levante Ferries και αυτός που μπορεί να δώσει οδηγίες σε κάθε πρόβλημα που προκύπτει.

Βασίλης Παναγόπουλος , Αρχιμηχανικός της Levante Ferries – Ελένη Δ. Χιόνη του kefalonia press , στη δεξαμενη Βασιλειάδη με φόντο το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ!

Ήταν μεγάλη τιμή για εμάς να μας ξεναγήσει ο ίδιος ο κ. Παγανόπολυος στα σπλάγχνα του πλοίου, να μας δείξει με υπερηφάνεια τη ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει και να έχει την υπομονή να μας εξηγεί (όσο μπορούσαμε να καταλάβουμε) τι έγινε και κυρίως τις νέες δυνατότητες που έχει πλέον το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ. Τον ευχαριστούμε θερμά για την υπομονή του και τη φροντίδα του.

Σταύρος Αμίτσης, Α’ Μηχανικός στο επιχειρησιακό κέντρο του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Ένας ακόμα σημαντικός άνθρωπος , του παρελθόντος του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ , ο άνθρωπος που όλοι λένε ότι αυτός κινούσε το πλοίο και το κράτησε με ασφάλεια μέχρι την παράδοσή του στη νέα ιδιοκτησία, είναι ο Σταύρος Αμίτσης, Α’ Μηχανικός . Εχει υπηρετήσει το πλοίο και με τις ιδιοκτησίες ΣΤΡΙΝΤΖΗ και Kefalonian Lines και συνεχίζει.. Ξέρει και τη παραμικρή βίδα του πλοίου, το πιο μικρό εξάρτημα και ανταλλακτικό του.

Tην ημέρα που το kefaloniapress έκανε το ρεπορταζ εργάζονταν στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ 212 άνθρωποι μέλη συνεργείων που διενεργούσαν δεκάδες διαφορετικές εργασίες με απόλυτο συντονισμό , πειθαρχία και τάξη!  Οπου και να κοίταγες έβλεπες εργάτες. Σε κάθε «τρύπα» του πλοίου ξεπρόβαλε και ένα κεφάλι . Κατάκοποι όλοι από τη σκληρή δουλειά αλλά περήφανοι που συμμετέχουν σε αυτό το πρωτοφανές γεγονός για την ακτοπλοΐα.

Εργάτης συνεργείου καθαρίζει το χώρο που μαζευονται οι άγκυρες

Το «σκαρί»

Σαστίζεις με την επιβλητικότητά του.. Δέος προκαλεί η εικόνα του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ μέσα στη δεξαμενή ,έτσι που το βλέπεις ολόκληρο και είσαι σαν μια μύγα μπροστά του…

Οι εργασίες που γίνονται εξωτερικά είναι πρωτόγνωρες. Ολες οι στρώσεις μπογιάς έχουν καθαριστεί, όλες οι τρύπες έχουν επουλωθεί , με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων και εξειδικευμένων συνεργείων.

(Κάνοντας κλικ σε κάθε εικόνα μπορείτε να τη δείτε σε μεγένθυση)

Το παρελθόν του…

Το παρελθόν του πλοίου είναι στοιβαγμένο μέσα στο γκαράζ.. ότι απόμεινε να δούμε , αφού τόνοι λαμαρινών  και χιλιόμετρα σωληνώσεων , έχουν ήδη αντικατασταθεί. Αυτά που είδαμε όμως ήταν σοκαριστικά!

Σάκοι με ..λάσπη!

Σάκοι γεμάτοι λάσπες από διάφορα σημεία του πλοίου όπως λχ από το σημείο που  μαζεύονται οι άγκυρες..

Οστρακα σε εξάρτημα!
Οστρακα σε εξάρτημα!

Είδαμε ζωτικά όργανα λειτουργίας του πλοίου βουλωμένα από… όστρακα!!! Που σημαίνει ότι μπορεί και να μην λειτουργούσαν σωστά…

Βουναλάκια από σκουριασμένα και τρύπια εξαρτήματα …. Μέτρα ολόκληρα λαμαρινών τρύπιων , σάπιων, κατεστραμμένων … Ο χρόνος και η εγκατάλειψη είχαν πλήξει αυτό το μοναδικής κατασκευής σκαρί..

Οι μηχανές έτοιμες !

Το μηχανολογικό και ηλεκτρονικό σύστημα του πλοίου είναι στη φάση της ολοκλήρωσης της  συναρμολόγησης. Βίδα βίδα το έχει συναρμολογήσει ο  Βασίλης Παγανόπουλος και μας τα δείχνει με μεγάλη περηφάνεια!

Θερμές ευχαριστίες στον κ. Θεοδόση που μας επέτρεψε αυτό το ρεπορταζ, στον κ. Μπέλεση που το οργάνωσε παρόλο που τον ενημερώσαμε έξω απο τη δεξαμενή, στον κ. Παγανόπουλο που μας ξενάγησε στην καρδιά του πλοίου και σε όλους τους εργάτες που δεν δυσανασχέτησαν για την εισβολή σε ώρες αιχμής των εργασιών τους.

Από δεξιά: Γιώργος θεοδόσης πρόεδρος Levante Ferries, Τάκης Τόκκας ιδιοκτήτης Casa Museo στον Καραβόμυλο, Θόδωρος Μπέλεσης Σύμβουλος επικοινωνίας της Levante Ferries και πίσω Χρήστος Διδασκαλόπουλος CEO στον κλάδο διανομής προϊόντων.

Το επόμενο ρεπορταζ , όταν θα…..πέσει στο νερό!!

====

√ Για τις επισκευές που γίνονται στο πλοίο, ενημερωθείτε απο την επίσημη παρουσίαση της εταιρίας, εδω κλικ

Ρεπορταζ : Ελένη Δ. Χιόνη

 

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο