Το ταχύπλοο SPEEDRUNNER III έρχεται στη γραμμή Πάτρα Σάμη Ιθάκη στις 20 Απριλίου!

Από τις 4 Μαρτίου το kefalonia press αποκάλυψε ότι η ΙΟΝΙΑΝ GROUP βρίσκεται στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για τη μίσθωση ταχύπλοου πλοίου στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.  Eρχεται ταχύπλοο φερι μποτ της IONIAN GROUP στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη?

Οπως φαίνεται οι υπογραφές έπεσαν και το SPEEDRUNNER III είναι το νέο απόκτημα των “Ζακυνθινών” αλλά θα εξυπηρετεί την Κεφαλονια.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας τα δρομολόγια Πάτρα Σάμη Ιθάκη θα ξεκινήσουν στις 20 Απριλίου, η διάρκεια της διαδρομής θα είναι 1 ώρα και 45 λεπτά.

Η μίσθωση του ταχύπλοου είναι η καλύτερη απάντηση της εταιρίας σε όσους κατάγγελναν οτι εγκατέλειψε τη γραμμή της Σάμης και ότι αποχωρεί μάλιστα και απο την Κεφαλονιά.

Το SPEEDRUNNER III θα προσφέρει στους Κεφαλονίτες και θιακούς και στους επισκέπτες των νησιών μας  διαδρομή “χαμηλής πτήσης”  όπως συνηθίζεται να λέγεται για τις σύντομες πτήσεις των αεροπλάνων.

Εν τω μεταξύ έχει  ξεκινήσει και η οργάνωση της παραγωγής της διαφημιστικής καμπάνιας της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης απο την εταιρία με αφορμή το νέο δρομολόγιο.  Και όχι μόνο αυτό. Εχουμε πληροφορίες από συνεργάτες του Kefalonia press στην Ιταλία, ότι η διαφημιστική καμπάνια της  IONIAN GROUP για τη προβολή της γραμμής θα επεκταθεί και στην Ιταλία καθώς θα υπάρχει “ανταπόκριση” με τις Ιταλικές ακτοπλοϊκές γραμμές που συνδέουν  Ιταλία με Πάτρα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΗΧΑΝΕΣ4XRUSTON 20RK 270MK II 27500KW TOTAL
ΤΑΧΥΤΗΤΑΥπηρεσιακή 34 κόμβοι, μέγιστη 38 κόμβοι
ΜΗΚΟΣ100,4 μέτρα
ΒΥΘΙΣΜΑ4,60 μέτρα
ΠΛΑΤΟΣ17,00 μέτρα
ΕΠΙΒΑΤΕΣ809
ΓΚΑΡΑΖ160 αυτοκίνητα ή 145 αυτοκίνητα και 2 λεωφορεία.

Πάμε μια βόλτα να το γνωρίσουμε

SHARE

24 Σχόλια

  1. και εως 20 Απριλιου τι κανουμε ? παιζουνε με τα νευρα μας μου φαινεται . Ερχεται το κιτρινο που μετονομαστηκε τωρα ερχεται το ταχυπλοο …για το Πασχα προβλεπεται δηλαδη να ξαναλειτουργησει η γραμμη.

  2. θΑ ΤΟ ΣΤΙΡΙΞΟΥΝ ΟΙ ΣΑΜΙΚΟΙ; Ή ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΠΟΝΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΙΣ ΦΩΚΙΕΣ , ΤΑ ΦΥΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΩΦΟΥΣ;

  3. το πλοιο θα το υποδεχτεί ο αντιδήμαρχος Σάμης κ. Λυκούδης ενω οι μπάντες του δήμου θα παιανίζουν. Ε ρε γλέντια Διονυσάκη

  4. Διονυσακη λες σαχλαμαρες ξεγυρισμενες.!
    πρωτον δεν διαμαρτυρονταν οι Σαμικοι για αυτα που λες αλλα γιατι υπηρξε κινδυνος ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ και ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ (ειδικα ευπαθων ομαδων πληθυσμου που τυχαινε να ειναι στην παραλια εκεινη την ωρα…Δεν νομιζω να εισαι τοσο “συριζα” ωστε να ηθελες πρωτα ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ να καταλαβαινες οτι κατι πρεπει να γινει ? Αυτο που ειπαν οι Σαμικοι για τα γρηγορα πλοια ειναι απο ανοιχτα Αντίσαμου να μειωνει ταχυτητα και να μπαινει στην Σαμη με νορμαλ ταχυτητα, ΑΣ ΧΑΘΕΙ ενα δεκαλεπτο, ειναι αστειο νομιζω…
    Και Δευτερον ΟΙ ΣΑΜΙΚΟΙ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ το ΚΑΡΑΒΙ και ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ της ΣΑΜΗΣ, και απορω πως αναρωτιεται καποιος κατι τετοιο…Αληθεια δεν ξερεις οτι η Σαμη ειναι ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ? μηπως εισαι απο αλλου διονυσακη ?
    Καληνυχτα διονυσακη…

    • (παντως απο υποστηρικτης της διαπλοκης και της παλαιοκαμματικης σαπιλας, χιλιες φορες συριζα, πιο αξιοπρεπες σιγουρα)

  5. Ε, ρε γλέντια όσοι νόμιζαν ότι θα κάνουν την Κεφαλονιά τσιφλίκι τους…

  6. Καλό ακούγεται πατριώτες, η Ιόνιαν το ταχύπλοο, η Λεβάντε το δικό της, αλλά θα υπάρχει συγκοινωνία όλο τον χρόνο ή θα μοιράζονται την πίτα την περίοδο αιχμής και το χειμώνα πάλι πίσω Πόρο και Άστακό;
    Και κάτι άλλο, για ποιο λόγο το ΚΤΕΛ δεν δινει ανταπόκριση στη Λεβαντε;Ναι είναι Ζακυνθινή, αλλά δεν παύει να μεταφέρει Θιακοκεφαλλονίτες.

  7. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ”ΔΙΟΝΥΣΗΣ” ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ GA FERRIES ΠΕΡΙΟΔΟ 1999 ΜΕ 2001 Ο ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΗ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ AΡΚΕΤΕΣ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ JETFERRY 1 ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΑΠΟΝΕΡΑ ΤΟΥ ΣΠΑΓΑΝΕ ΒΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ.

  8. Θα έλεγα ότι η Σάμη έχει καταλήξει να μην είναι πλέον το κύριο λιμάνι της Κεφαλλονιάς. Στην ουσία, μετέτρεψαν τον Πόρο σε κύριο λιμάνι, και ας απέχει από την Βορειοδυτική Κεφαλλονιά και την Παλλική σχεδόν δύο ώρες, μέσα από βουνά και από λαγκάδια, και με οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 50 – 60. Οσο για τον αν θα στηρίξουν οι Κεφαλλονίτες το νέο πλοίο, επιτρέψτε μου να έχω κάποιες αμφιβολίες αν κρίνω από την μέχρι πρότινος “υποστήριξη” της γραμμής. Σίγουρα, οι Σαμικοί και οι Θιακοί θα το υποστηρίξουν. Οι υπόλοιποι όμως που είναι και οι πιο πολλοί; Αν οι Αργοστολιώτες, οι Ληξουριώτες, οι κάτοικοι της Βόρειας Κεφαλλονιάς δεν το στηρίξουν ή τέλος πάντων δεν το στηρίξουν όσο πρέπει, τότε θα μας φταίνε πάλι οι κακές Εταιρείες που κοιτάνε μόνο το συμφέρον τους κλπ, κλπ;

  9. Με 5 μήνες τον χρόνο δεν χρειάζεται στήριξη. Αρπαχτή κάνουν.

    • ΑΡΠΑΧΤΗ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

  10. Virginia
    Όλα καλά αλλά πόσο θα έχει? Σημασία έχει να είναι χαμηλή η τιμή, αλλιώς δεν έχει νόημα. Μήπως ξέρει κανείς πόσο θα έχει?

  11. Το σκάφος αυτό φορτώνει 100 ΙΧ. Οι ημερήσιες καλοκαιρινές ανάγκες μεταφοράς οχημάτων ανά δρομολόγιο στην γραμμή Πάτρα-Σάμη είναι μεγαλύτερες, συνεπώς θα πρέπει να γίνονται περισσότερα δρομολόγια από δυο ημερησίως,τουλάχιστον τα Σαββατοκύριακα, και αυτό είναι δυνατόν να γίνει λόγω της ταχύτητας του σκάφους. Το αν θα πετύχει η γραμμή θα εξαρτηθεί από το κόστος εισιτηρίου και αν θέλουμε εμείς οι…”βόρειοι” ένα βήμα ανάπτυξης πρέπει να στηρίξουμε την γραμμή ανεξαρτήτως κόστους.
    ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ

  12. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΑΤΡΑ ΣΑΜΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΡΕΥΤΙΚΟ (ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΟΥΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΑΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ, ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ, (ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΥΛΑΡΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ!!!)

Leave a Reply to A new ferry boat Patras to Kefalonia « Ratzakli.net Cancel reply