Μπαίνει δυναμικά στο παιγνίδι της ακτοπλοϊας ο Γεράσιμος Στρίντζης

Κινητικότητα εμφανίζεται στον χώρο της ακτοπλοΐας καθώς φαίνεται να δραστηριοποιούνται νέα επιχειρηματικά σχήματα ή και να ενισχύονται υπάρχοντα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην τελευταία επισκόπηση του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny έχει καταγραφεί η αγορά ενός επιβατηγού- οχηματαγωγού από Έλληνες.

Πρόκειται για το ηλικίας 38 ετών (κατασκευής 1978) «LA PAZ STAR», που έχει κατασκευαστεί στα ναυπηγεία της Hyundai, στη Κορέα. Η τιμή της αγοράς του ήταν στα 2 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με το site shippax.com η αγοράστρια εταιρεία ονομάζεται Med Ferry 1 Ltd και έχει έδρα στη Κύπρο. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, που επικαλείται το ίδιο site, αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ελέγχεται από ομάδα επενδυτών, σε συνεργασία με τον γνωστό Έλληνα εφοπλιστή κ. Γεράσιμο Στρίντζη.

Πάντως, το «LA PAZ STAR», που ανήκε στην Mexican Baja Ferries και εκτελούσε δρομολόγια στον κόλπο του Μεξικού μεταξύ του La Paz και του Mazatlan, φαίνεται στο marinetraffic ότι έχει αλλάξει ήδη σημαία και από του Μεξικού έχει υψώσει τη Κυπριακή σημαία.

Το πλοίο έχει μήκος 151 μέτρα, πλάτος 23,6 μέτρα και δυνατότητα φιλοξενίας 200 επιβατών, σε δίκλινες, τρίκλινες ή τετράκλινες καμπίνες, οι οποίες έχουν ατομικό μπάνιο. Επίσης, το πλοίο διαθέτει σαλόνια αναμονής με άνετες θέσεις.

Ακόμα, έχει δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων ενώ οι δύο μηχανές Pielstick 12PC2-5V-400, που διαθέτει του παρέχουν τη δυνατότητα ν’ αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων.

Το «LA PAZ STAR» είχε κατασκευαστεί για λογαριασμό της Stena Rederi, η οποία το είχε υπό την πλοιοκτησίας της μέχρι το 1994. Ακολούθως και για 8 χρόνια πέρασε στην P&O European Ferries (1994-2002), πέρασε στη Stena Line (2002-2009) και μετά από τρεις ακόμα αγοραπωλησίες μεταξύ Ιταλικών εταιρειών πωλήθηκε το 2013 στο Μεξικό.

√ Aυτά απο το http://www.pireas2day.gr/    , σύμφωνα όμως με πληροφορίες του Kefalonia press, το πλοίο θα δραστηριοποιηθεί σε γραμμή προς Βόρεια Ελλάδα, όχι στο Ιόνιο.

SHARE

Σχόλιο

  1. Το συγκεκριμένο πλοίο ειναι τυπου RO/RO οχι επιβατικό, θα μεταφέρει κυρίως φορτηγά και βυτία με καύσιμα οπως π.χ η ανταγονίστρια εταιρία ΑΕΙΝΑΥΤΕΣ. Περίπου αδελφό πλοίο του ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ.

    ΑΘΗΝΑ – Β.ΑΙΓΑΙΟ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    Το πλοίο “ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ” (Ro/Ro) είναι ειδικά σχεδιασμένο να μεταφέρει με ασφάλεια παντός τύπου οχήματα. Είναι πιστοποιημένο για μεταφορές επικίνδυνων, εύφλεκτων φορτίων όπως επίσης και για ειδικές μεταφορές βαρέων οχημάτων κα
    Οι ειδικά σχεδιασμένες ράμπες του επιτρέπουν την εύκολη και γρήγορη φόρτωση των οχημάτων προς στα 3 μεγάλα γκαράζ που διαθέτει. Στο πλοίο υπάρχουν επίσης ειδικά διαμορφωμένοι χώροι για την μεταφορά προσωπικών ειδών & οικοσκευών

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά του πλοίου:
    151 μέτρα μήκος
    20 μέτρα πλάτος
    3 γκαράζ
    Ύψος κύριου γκαράζ 6 μέτρα.

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο