ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!   Δεν κατέθεσε πρόταση η kefalonian lines για τη γραμμή Πάτρα-Σάμη- Ιθάκη  Στον αέρα η γραμμή από την 1 Νοεμβρίου 2018!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει προ ημερών, (διάβασε εδω)  η 21η Μαίου 2018 ήταν η καταληκτική ημερομηνία όπου η ακτοπλοϊκή εταιρία kefalonian lines συμφερόντων της οικογένειας Λυκούδη όφειλε να καταθέσει αίτηση 5ετούς λειτουργίας της γραμμής Πάτρα-Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.

Η  Kefalonian lines  όμως  δεν κατέθεσε ΟΥΔΕΜΙΑ πρόταση ,αφήνοντας να εκπνεύσει η προθεσμία.

√ Να υπενθυμίσουμε ότι    η σύμβαση για τη γραμμή   είχε συμφωνηθεί από τον Οκτώβρη του 2017 μεταξύ των :  Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας , της Kefalonian lines και της  Ionian Group .

√ Να υπενθυμίσουμε ακόμα  ότι η Ionian group ,η ανταγωνίστρια εταιρία,  είχε συμβάλει σε αυτή την εξέλιξη αποδεχόμενη τις απαιτήσεις της kefalonian Lines για συγκεκριμένες  ρυθμίσεις δρομολογίων σε Κεφαλονιά και Ζάκυνθο.

 Χθες  η kefalonian lines, για άγνωστους λόγους, δεν σεβάστηκε τη συμφωνία της, δεν τήρησε το λόγο της!

ΦΩΤΟ: Υπουργός, βουλευτής, δήμαρχοι Κεφαλονιάς και Ιθάκης, στελέχη της kefalonian lines , μέλη της οικογένειας Λυκούδη , και στελέχη της Ionian Group στη πανηγυρική φωτογράφιση (Οκτώβρης 2017), για την 5ετή λειτουργίας της γραμμής από την kefalonian lines!

Μη καταθέτοντας πρόταση , στην πραγματικότητα ΑΘΕΤΟΝΤΑΣ τη περσινή συμφωνία η εταιρία εκθέτει τον   Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας  Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον Υφ/Γο Εμπορικής Ναυτιλίας Νεκτάριο Σαντορινιό, τη βουλευτή Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, το δήμαρχο Κεφαλονιάς Αλέξανδρο Παρίση, το δήμαρχο Ιθάκης Διονύση Στανίτσα , τον κόσμο της Σάμης  και της Ιθάκης που πίστεψαν ότι θα επαναλειτουργήσει η γραμμή για πέντε χρόνια χειμώνα καλοκαίρι.

Η βουλευτής Κεφαλονιάς Aφροδίτη Θεοπεφτάτου, ο Δημαρχος Ιθάκης, ο δημοτικός σύμβουλος Θ. Φλωράτος, ο πλοιοκτήτης Διονύσης Λυκούδης  στο ασανσέρ του Υπουργείου Ναυτιλίας πανηγυρίζουν για την 5ετή λειτουργία της γραμμής από την kefalonian lines. (Οκτώβρης 2017).

Η kefalonian lines παρόλο που η ίδια είχε ζητήσει τη γραμμή  επιβάλλοντας σκληρούς όρους στα δρομολόγια της ανταγωνιστικής εταιρίας , σήμερα  χωρίς καν να εκθέσει τους λόγους,  «σπάει» τη συμφωνία αφήνοντας δυο νησιά ,την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, σε αδιέξοδο!

Η kefalonian lines δια του αντιπροσώπου της και αντιδήμαρχου Κεφαλονιάς κ. Διονύση Λυκούδη έταξε στον Υπουργό, στη βουλευτή , στους δημάρχους , λαγούς με πετραχήλια για την λειτουργία της γραμμής για μια 5ετία αλλά λίγους μήνες μετά τους πανηγυρισμούς   αφήνει τη γραμμή, σαν να ήταν ένα παιγνίδι που το βαρέθηκε  και το πέταξε στην άκρη.

Είναι να μην αναρωτηθεί ο καθένας γιατί τότε διεκδίκησε τη γραμμή; Γιατί αναστάτωσε δυο νησιά και ένα Υπουργείο; Για τη πλάκα ; για τις εκλογές του Επιμελητηρίου;  για τους ψήφους της Ιθάκης υπέρ Μπάκη Λυκούδη αν και εφόσον μπει στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας?

 Άβυσσος η ψυχή του Διονύση !

Τι θα γίνει από δω και πέρα με τη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη  κανείς δεν ξέρει.

Το Υπουργείο Ναυτιλίας θα πρέπει σήμερα να εξετάσει τα νέα δεδομένα και να πάρει αποφάσεις.  Τα σενάρια πάντως (τα παλιά καλά σενάρια), του τύπου “εκβιάζω” με τη Πάτρα  για να πάρω ότι δρομολόγια μου γουστάρει στη Ζάκυνθο , έχει λήξει! Ούτε ο Υπουργός μπορεί να ανεχτεί και άλλα τέτοια καμώματα , ούτε βέβαια και η Ionian Group.

Εξάλλου και η ίδια η κατάσταση της kefalonian lines δεν επιτρέπει πλέον παρόμοιους “εκβιασμούς”. Εκεί που τον Μάρτη είχε ανακοινώσει ότι είχε αποκτήσει το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ

και είχε στόλο με τέσσερα καράβια και ..βάλε!

μόλις 60 μέρες μετά από αυτές τις επικές  ανακοινώσεις και τις..μακέτες (ανω φωτο),  έχει σε γραμμή ΜΟΝΟ ΕΝΑ  καράβι!

Σήμερα λοιπόν, 22 Μάη, και ενώ έχει αρχίσει η τουριστική σεζόν η κατάσταση  στη τοπική ακτοπλοΐα είναι η εξής:

H kefalonian lines έχει σε γραμμή ΜΟΝΟ το ΝΗΣΟΣ  ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ενώ η θέση της στην κοινωνία και στο Υπουργείο θα αλλάξει δραματικά μετά την αθέτηση της συμφωνίας, της ασυνέπειας και της μη τήρησης των υποχρεώσεών της. (Ενα ερώτημα με την ευκαιρία. Η εταιρία είναι συνεπής στις ρυθμίσεις εξόφλησης των χρεών της στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς; )

IONIAN GROUP

Η  Ionian Group έχει τρία υπερσύχρονα και ασφαλή καράβια σε φουλ δρομολόγια στην Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο. Η εταιρία χαίρει εκτίμησης τόσο στην κοινωνία για τα πλοία και τις υπηρεσίες της όσο και στο Υπουργείο για τη συνέπεια στις συμφωνίες, στις πληρωμές της και τα κονδύλια που δαπανά κάθε χρόνο στη διαφημιστική προβολή των νησιών που εξυπηρετεί.

Πιστεύει λοιπόν, κανείς λογικός άνθρωπος ότι μπορεί ένας  Υπουργός, ο οποιοσδήποτε πολιτικός,  να “εκβιαστεί” με οποιοδήπορε επιχείρημα από ένα καράβι και μια εταιρία που επιπλέον αθετεί τις συμφωνίες της, γελοιοποιεί τους θεσμούς, και να αγνοήσει την εταιρία με τα τρία καράβια που τηρεί με συνέπεια τα εκάστοτε συμφωνηθέντα ,  που επενδύει στα νησιά μας, γιατί έτσι θέλει ο Διονύσης;

Π.Κ.

Πειραιας

SHARE

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο