ΗΜΕΡΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: Ρεπορταζ από τα γυρίσματα “Levante Ferries” & “11880” για την προβολή Ζακύνθου και Κεφαλονιάς

 

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε χθες το πρωί τους επιβάτες του Fior di Levante, όταν επιβιβάστηκαν για να ταξιδέψουν και ήρθαν αντιμέτωποι με κάμερες, μικρόφωνα, φώτα, τεχνικούς, σκηνοθέτες, δυνατό σενάριο και ωραίες παρουσίες με φόντο τόσο το ειδυλλιακό τοπίο του λιμανιού της Ζακύνθου, όσο και εν πλώ τα διάφορα υπέροχα και υπερσύγχρονα σημεία του καραβιού.

Με στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των πρωτοποριακών υπηρεσιών της, η εταιρεία τηλεφωνικών υπηρεσιών 11880 και η Levante Ferries βρέθηκε ξανά στο νησί μας για τα γυρίσματα του νέου τηλεοπτικού σποτ με αυτή τη φορά πρωταγωνιστή το διάσημο περφόρμερ Τόνι Σφήνο, με την ιδιαίτερα έντονη προσωπικότητα που έχει δώσει το δικό του στίγμα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Χ. ΚΑΝΔΗΛΑ

Η παραγωγή της νέας διαφημιστικής και καλοκαιρινής καμπάνιας που θα προβληθεί σε κανάλια, πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας, αφορά την προώθηση της ακτοπλοϊκής πρωτοποριακής εταιρείας Levante Ferries, αλλά κυρίως την ανάδειξη του νησιού ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

Υπενθυμίζεται ότι όπως και στα περισσότερα σποτ της εταιρείας, και πάλι το σενάριο υπαγόρευε στους πρωταγωνιστές να συμβουλευτούν τις τηλεφωνικές υπηρεσίες του 11880 για να επισκεφθούν τη Ζάκυνθο.

Το αποτέλεσμα άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό από μια εταιρεία που γνωρίζει καλά τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς και στοχεύει πάντα στην εξέλιξη και την ποιότητα των υπηρεσιών της τόσο στους τομείς της επικοινωνίας, όσο και στον τομέα των θαλάσσιων συγκοινωνιών.

 

 

Σημαντική στόχευση

Στόχος της νέας καμπάνιας η προώθηση και ενίσχυση της ετιαρείας στη συνείδηση του ταξιδιώτη, ο οποίος εκτός από άριστη εξυπηρέτηση μπορεί να απολαύσει και ένα άνετο ταξίδι μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον με προορισμό ένα ακόμα πιο όμορφο νησί. Παρών στα γυρίσματα ήταν και ο Ζακυνθινός επιχειρηματίας, Γιώργος Θεοδόσης, και ιδιοκτήτης της εταιρείας τηλεφωνικών υπηρεσιών 11880 και της “Levante Ferries”, ο οποίος με αυτή την κίνηση εξέφρασε για ακόμα μια φορά εμπράκτως την επιθυμία του μέσα από την επιχειρηματική του δραστηριότητα να συνεισφέρει στην ανάπτυξη, την προβολή και την ανάδειξη του νησιού της Ζακύνθου.

Το σενάριο
Ένα φρέσκο και καλοκαιρινό σενάριο, μια πολυπληθής και οργανωμένη παραγωγή και ένας μοναδικός πρωταγωνιστής ιδιαίτερα αγαπητός στο κοινό συνθέτουν το πλέγμα για μια ακόμα επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια, την οποία σίγουρα όλοι θα περιμένουμε με ανυπομονησία στους δέκτες μας. Το πολυπληθές συνεργείο με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας υπό την καθοδήγηση έμπειρων επαγγελματιών του χώρου της διαφήμισης εκμεταλλεύτηκαν τους χώρους τους πλοίου και το τοπίο της Ζακύνθου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να προκύψει ένα διασκεδαστικό και άψογο αποτέλεσμα με έντονο το καλοκαιρινό και μουστικοχορευτικό στοιχείο. Πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος από τον εκπληκτικό showman Τόνι Σφήνο, ο οποίος μέσα από το χιούμορ, την ανατρεπτική του εμφάνιση και την έντονη προσωπικότητά του έρχεται να δώσει το δικό του στίγμα στη νέα διαφημιστική καμπάνια του 11880 και της Levante Ferries.

Παρών ο Γ. Θεοδόσης

Παρών ήταν και ο Ζακυνθινός επιχειρηματίας, Γιώργος Θεοδόσης ιδιοκτήτης της γνωστής εταιρείας τηλεφωνικών υπηρεσιών 11880 και της “Levante Ferries”, που διακριτικά παρακολουθούσε τα γυρίσματα. Αυτή του η επιθυμία να επιλέξει τη Ζάκυνθο και για το νέο σποτ αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι μέσα από την επιχειρηματική του δραστηριότητα έχει ως μέλημά του την ανάπτυξη, προβολή και ανάδειξη του νησιού. Άλλωστε στα περισσότερα σποτ της εταιρείας, και πάλι το σενάριο υπαγόρευε στους πρωταγωνιστές να συμβουλευτούν τις τηλεφωνικές υπηρεσίες του 11880 για να επισκεφθούν τη Ζάκυνθο. Χαμηλών τόνων πάντα, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι επιθυμεί κυρίως να μιλά μέσα από τις πράξεις του.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Θεοδόσης επέλεξε να στηρίξει τη Ζάκυνθο και με το πλοίο της εταιρείας του “Fior Di Levante” (=Άνθος της Ανατολής), που βαφτίστηκε έτσι προς τιμήν του νησιού και ξεκίνησε τα δρομολόγια στη γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης, το Δεκέμβριο του 2014, φέρνοντας έναν νέο αέρα πολυτέλειας, άνεσης, αλλά και προηγμένης τεχνολογίας στην μετακίνηση των πολιτών από και προς το νησί. Επίσης και με το μεταγενέστερο “Mare Di Levante” που δρομολογήθηκε την άνοιξη του 2016 και έχουν αποσπάσει Ευρωπαϊκές και Παγκόσμιες διακρίσεις παροχής υπηρεσιών.