Μια νέα ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία απο την Ενωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης είναι η διοργάνωση στο Αργοστόλι σεμιναρίου για το Housekeeping Management . Το Α και το Ω στη λειτουργία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ανεξάρτητα απο τον αριθμό δωματίων που μπορεί να έχει. Ελπίζουμε να έχει ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή απο το περσινό σεμινάριο που γέμισε ασφυκτικά τον ΚΕΦΑΛΟ.  Συγχαρητήρια στην ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ και Καλή επιτυχία!           

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Όσο οι απαιτήσεις του σύγχρονου επισκέπτη αυξάνονται, τόσο ο ρόλος του/της Housekeeper αναβαθμίζεται και εξελίσσεται. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει στόχο να ενισχύσει τους επαγγελματίες του Housekeeping με γνώσεις και δεξιότητες, έτσι ώστε να συνεισφέρουν δυναμικότερα στην επιτυχία του ξενοδοχείου/ καταλύματος τους και να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και τεχνογνωσία σε θέματα ηγεσίας, στελέχωσης, διαχείρισης της ομάδας τους, οργάνωση τμήματος, κ.α.

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ
• Ιδιοκτήτες ξενοδοχείων/ενοικιαζόμενων δωματίων
• Executive housekeepers
• Housekeeping managers & assistants
• Housekeeping supervisors
Σημ. Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν στελέχη που οργανώνουν ή/και διοικούν τμήματα & ομάδες οροφοκομίας, ανεξαρτήτως χρόνων προϋπηρεσίας, ή δεξιοτήτων που κατέχουν).
Σημείωση: Σε όλα τα σεμινάρια του ΙΝΣΕΤΕ, διενεργείτaι έλεγχος των συμμετοχών σε σχέση με το προφίλ συμμετεχόντων, με σκοπό την ομοιογένεια των τμημάτων και την βέλτιστη διεξαγωγή της εκπαίδευσης. Για τυχόν διευκρινήσεις της αίτησης συμμετοχής, ενδέχεται να επικοινωνήσει μαζί σας μέλος της ομάδας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΙNΣΕΤΕ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
• Ο ρόλος του/της Housekeeper και η συνεισφορά στην επιτυχία
• Οργάνωση & προετοιμασία για εξαιρετική απόδοση
• Στελέχωση τμήματος
• Ο χρόνος, διαχείριση χρόνου
• Κατανομή αρμοδιοτήτων / πόστων/ ημερήσιων πλάνων εργασίας
• Τυποποίηση διαδικασιών καθαρισμών, λογική σειρά καθαρισμών δωματίων, step-by-step approach
• Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών: απαραίτητες προετοιμασίες
• Έλεγχος ποιότητας
• Διαδικασίες ελέγχων δωματίων και κοινοχρήστων χώρων
• Στυλ ηγεσίας, το ιδανικό προφίλ
• Ηγεσία που προσαρμόζεται στις ανάγκες των ατόμων
• Ηγεσία που προσαρμόζεται στις ανάγκες της ομάδας. Ενίσχυση της καλής συνεργασίας, διαχείριση σχέσεων
• Παρακίνηση: τα οφέλη, οι δυσκολίες
• Κάνοντας τους εργαζόμενους να αποδίδουν το καλύτερο που μπορούν
• Διαχείριση του στρες και της κούρασης μέσα στην ομάδα
• Επικοινωνία που φέρνει αποτελέσματα (Επιπλέον στην επικοινωνία: email etiquette, meeting etiquette, επικοινωνία μεταξύ τμημάτων)
• H συνολική επαγγελματική σου εικόνα! Το δικό σου Personal Brand!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: ΒΑΝΙΑ ΚΑΜΤΣΙΟΥ (Κωδικός ΛΑΕΚ: 11243)
Η Βάνια σπούδασε ξενοδοχειακά στο Cardiff University και στο Strathclyde, απ’ όπου απόκτησε το Bachelor και το Master στον τομέα της Διεθνούς Ξενοδοχειακής Διοίκησης. Εργάστηκε σε μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε τμήματα Υποδοχής, Housekeeping, F&B και Sales. Η ενασχόληση της Βάνιας με τις εκπαιδεύσεις προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια. Από τότε έχει συνεργαστεί με πολύ σπουδαία ξενοδοχεία, αλυσίδες ή μεμονωμένα, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή. Τα σεμινάρια που σχεδιάζει και υλοποιεί, τα ονομάζει «ταξίδια στις γνώσεις και στις εμπειρίες». Σε κάθε «ταξίδι» ένας αγαπημένος «προορισμός», είναι πάντα μέσα στη σκέψη, στις αξίες και στα κίνητρα που μας επηρεάζουν, ώστε να κάνουμε την εργασία που έχουμε επιλέξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, 10:00-18:00
Σάββατο 30 Νοεμβρίου, 10:00-18:00

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

SHARE

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο