Αυτές είναι οι ωραιότερες οροφές-έργα τέχνης στον κόσμο

Σε ένα νέο βιβλίο, η συγγραφέας Catherine McCormack, φωτογραφίζει και διαλέγει 40 οροφές από όλο τον κόσμο σχολιάζοντας την αισθητική τους δύναμη και τη σημασία τους στα κτίρια που υπάρχουν και για αυτούς που τα δημιούργησαν. Από το ναό Senso-ji της Ιαπωνίας μέχρι το ξενοδοχείο Bellagio στο Λας Βέγκας και τα παλάτια του κόσμου αυτή είναι μια περιήγηση σε συγκλονιστικές εικόνες με το βλέμμα προς τον ουρανό.

Domenico Brusasorci, αίθουσα του Firmamento, Palazzo Chiericati, Βιτσέντζα, Ιταλία, 1550s. Στον κεντρικό πίνακα, η άποψη του θεού Απόλλωνος, της μυθολογικής θεότητας της τέχνης, της μουσικής και της ποίησης.
Domenico Brusasorci, αίθουσα του Firmamento, Palazzo Chiericati, Βιτσέντζα, Ιταλία, 1550s. Στον κεντρικό πίνακα, η άποψη του θεού Απόλλωνος, της μυθολογικής θεότητας της τέχνης, της μουσικής και της ποίησης.
Οροφή του παλατιού του ανέμου, 1972, Μουσείο Θεάτρου Νταλί, Φιγκέρες, Καταλονία. Το ταβάνι ζωγραφίστηκε σε πέντε τεράστιους καμβάδες στο στούντιο του Salvador Dalí στο Port Lligat. Το όνομα της ζωγραφικής προέρχεται από το ποίημα L'Empordà από τον Καταλανικό ποιητή Joan Maragall, ένα έργο το οποίο διερευνά τις μυθολογικές καταβολές της περιοχής που προέρχονται από την αγάπη μεταξύ ενός ποιμένα και μιας σειρήνας.
Οροφή του παλατιού του ανέμου, 1972, Μουσείο Θεάτρου Νταλί, Φιγκέρες, Καταλονία. Το ταβάνι ζωγραφίστηκε σε πέντε τεράστιους καμβάδες στο στούντιο του Salvador Dalí στο Port Lligat. Το όνομα της ζωγραφικής προέρχεται από το ποίημα L’Empordà από τον Καταλανικό ποιητή Joan Maragall, ένα έργο το οποίο διερευνά τις μυθολογικές καταβολές της περιοχής που προέρχονται από την αγάπη μεταξύ ενός ποιμένα και μιας σειρήνας.
Peter de Witte and Matthaus Raders, Golden Hall, 1624, Δημαρχείο Augsburg, Γερμανία. Germany. Στο κέντρο της οροφής του Golden Hall υπάρχει μια προσωποποίηση της γνώσης και της σοφίας, πλαισιωμένη από τη μία πλευρά από μια απεικόνιση της κατασκευής του Augsburg. Υπέροχα διακοσμημένο με φύλλα χρυσού δελίχνει τον πλούτο της περιοχής.
Peter de Witte and Matthaus Raders, Golden Hall, 1624, Δημαρχείο Augsburg, Γερμανία. Germany. Στο κέντρο της οροφής του Golden Hall υπάρχει μια προσωποποίηση της γνώσης και της σοφίας, πλαισιωμένη από τη μία πλευρά από μια απεικόνιση της κατασκευής του Augsburg. Υπέροχα διακοσμημένο με φύλλα χρυσού δελίχνει τον πλούτο της περιοχής.

Sagrada Familia, Antoni Gaudí. Οι κολώνες που κρατούν την οροφή είναι γεμάτες κλαδιά και λουλούδια. Πρόθεση του Γκαουντί ήταν να κοιτάζουν όλοι προς τα επάνω αγκαλιασμένοι από ένα τοπίο που δείχνει μεγαλειωδώς τη φύση.
Sagrada Familia, Antoni Gaudí. Οι κολώνες που κρατούν την οροφή είναι γεμάτες κλαδιά και λουλούδια. Πρόθεση του Γκαουντί ήταν να κοιτάζουν όλοι προς τα επάνω αγκαλιασμένοι από ένα τοπίο που δείχνει μεγαλειωδώς τη φύση.

Βόρεια οροφή Portico, Colin Gill, Παλάτι Blenheim, Οξφόρδη, 1928. Έξι μάτια κοιτάζουν όλους εκείνους που φτάνουν στην κύρια είσοδο του ανακτορικού σπιτιού του Μπλένχαϊμ Παλάς, του προγόνου του Σερ Ουίνστον Τσόρτσιλ. Τρία μάτια είναι καφέ, τα υπόλοιπα τρία γαλάζιο και περιβάλλονται από αινιγματικά αστέρια. Είναι ένα ιδιαίτερο καλωσόρισμα σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα κτίρια της Αγγλίας.
Βόρεια οροφή Portico, Colin Gill, Παλάτι Blenheim, Οξφόρδη, 1928. Έξι μάτια κοιτάζουν όλους εκείνους που φτάνουν στην κύρια είσοδο του ανακτορικού σπιτιού του Μπλένχαϊμ Παλάς, του προγόνου του Σερ Ουίνστον Τσόρτσιλ. Τρία μάτια είναι καφέ, τα υπόλοιπα τρία γαλάζιο και περιβάλλονται από αινιγματικά αστέρια. Είναι ένα ιδιαίτερο καλωσόρισμα σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα κτίρια της Αγγλίας.

Αntonio Tempesta και Alessandro Allori, τοιχογραφίες στην ανατολική πτέρυγα της Γκαλερί Ουφίτσι. Απεικονίζουν το κτίριο Uffizi ως σύμβολο του πλούτου, της επιρροής και των πνευματικών συμφερόντων του Medici.
Αntonio Tempesta και Alessandro Allori, τοιχογραφίες στην ανατολική πτέρυγα της Γκαλερί Ουφίτσι. Απεικονίζουν το κτίριο Uffizi ως σύμβολο του πλούτου, της επιρροής και των πνευματικών συμφερόντων του Medici.

Εκκλησία της Αναστάσεως του Ιησού Χριστού, Ρωσία. Επηρεασμένη από την παλαιοχριστιανική και βυζαντινή κληρονομιά, αυτό το εσωτερικό έχει μια λαμπερή διακόσμηση ψηφιδωτού που εκτείνεται πάνω από 75.350 τετραγωνικά πόδια επιφάνεια.
Εκκλησία της Αναστάσεως του Ιησού Χριστού, Ρωσία. Επηρεασμένη από την παλαιοχριστιανική και βυζαντινή κληρονομιά, αυτό το εσωτερικό έχει μια λαμπερή διακόσμηση ψηφιδωτού που εκτείνεται πάνω από 75.350 τετραγωνικά πόδια επιφάνεια.
SOURCEhttps://www.thetoc.gr
SHARE

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο