ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΚικίλιας: Δεν είμαστε Σοβιετία, οι επιτάξεις αποζημιώνονται

Κικίλιας: Δεν είμαστε Σοβιετία, οι επιτάξεις αποζημιώνονται

-

- Advertisment -
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

Ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε πως οι επιτάξεις γίνονται όταν χρειάζονται και θα αποζημιωθούν, καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε «δεν είμαστε Σοβιετία». Μείωση των κρουσμάτων του κορονοϊού, περιμένει τις επόμενες ημέρες ο υπουργός Υγείας.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 ο Βασίλης Κικίλιας παραδέχθηκε πως το ΕΣΥ πιέζεται, αλλά: «Το σύστημα Υγείας απέδειξε ότι αντέχει».

Ο υπουργός Υγείας στάθηκε στις προσπάθειες των γιατρών, των νοσηλευτών και των διοικήσεων των νοσοκομείων, ενώ για την εξέλιξη της πανδημίας είπε χαρακτηριστικά: «τις προσεχείς ημέρες θα δούμε μείωση των κρουσμάτων».

Για τις επιτάξεις των νοσοκομείων στη Θεσσαλονίκη και την αντίδραση της αντιπολίτευσης, η οποία έκανε λόγο για καθυστέρηση, ο Βασίλης Κικίλιας απάντησε: «δεν είμαστε Σοβιετία. Κάνουμε επιτάξεις όταν πρέπει. Οι επιτάξεις αποζημιώνονται»

Μεταξύ άλλων ο κ. Κικίλιας παραδέχτηκε ότι τα περιοριστικά μέτρα δεν τηρούνται όπως στο πρώτο lockdown, αναφέροντας πως: «κάποιοι λίγοι παίρνουν στον λαιμό τους τους πολλούς».

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -