Απόγευμα Παραμονής Πρωτοχρονιάς, και το Αργοστόλι είχε εκείνη τη σπάνια “ζεστασιά” που δεν τη δίνει μόνο ο φωτισμός, αλλά η ίδια η διάθεση του κόσμου. Το γιορτινό κλίμα ήταν πιο ζωντανό από ποτέ, με την πόλη να κινείται σε ρυθμούς παράδοσης.

Το Λιθόστρωτο μύρισε κολώνιες τηρώντας το έθιμο, οι παρέες έσμιξαν, και το πειραχτικό “κατάβρεγμα” είχε την τιμητική του, δίνοντας στο κέντρο της πόλης έναν χαρακτήρα γιορτής .

Φιλαρμονικές, χορωδίες και παρέες με καντάδες, τραγούδια και μελωδίες “έδεσαν” τη βραδιά, χαρίζοντας στους περαστικούς μικρές στιγμές που μοιάζουν απλές, αλλά μένουν. Σε κάθε γωνιά, ένα σταμάτημα, ένα χαμόγελο, ένα κινητό που σηκώθηκε για να κρατήσει τη στιγμή.

Παρόν και ο Άγιος Βασίλης. Με το έλκηθρο και τα ξωτικά του, ξαναεμφανίστηκε στο κέντρο της πόλης, μοιράζοντας δώρα και γλυκά στους περαστικούς, δίνοντας στα παιδιά αυτό που περιμένουν — και στους μεγάλους εκείνο που χρειάζονται: μια υπενθύμιση ότι, έστω για λίγο, γίνεται να είναι όλα φωτεινά.

Καλή χρονιά!

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!