ΥΠΕΝΘΎΜΙΣΗ!!
Με ένα δυνατό μήνυμα ζωής, ελπίδας και ευαισθητοποίησης, οι μαθητές του 1ου και 2ου Λυκείου Αργοστολίου ενώνουν τις φωνές τους απέναντι στα ναρκωτικά.
Την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 19:00 διοργανώνεται φιλανθρωπικός αγώνας ποδοσφαίρου ευαισθητοποίησης κατά των ναρκωτικών, με σύνθημα:
«Σπάμε τον κώδικα – Βγαίνουμε στο φως – Επιλέγουμε τη ζωή»
Μέσα από τον αθλητισμό και τη συλλογική δράση, οι μαθητές στέλνουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα:
«Παίζουμε ποδόσφαιρο, όχι με τις ζωές μας. Η ζωή είναι ένα ταξίδι και το ζούμε καθαροί.»
Η εκδήλωση έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς τα έσοδα του αγώνα θα διατεθούν για την ενίσχυση της δομής παιδικής προστασίας Κεφαλληνίας «Ο Σωτήρ».
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που συνδυάζει τον αθλητισμό, την κοινωνική ευαισθησία και τη δύναμη της νεολαίας να μιλήσει ανοιχτά για ζητήματα που αφορούν ολόκληρη την κοινωνία.
Όταν οι ίδιοι οι νέοι επιλέγουν να βγουν μπροστά και να μιλήσουν για τη ζωή, το μήνυμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δύναμη.
Kefaloniapress Newsroom



