Η Ryanair μήνυσε «άτακτο» επιβάτη που διατάραξε την πτήση και την ανάγκασε να εκτραπεί: Διεκδικεί αποζημίωση ύψους 15.000 ευρώ

28

Η Ryanair μήνυσε τον επιβάτη που είχε απαράδεκτη συμπεριφορά, με αποτέλεσμα η πτήση να αλλάξει πορεία και να προσγειωθεί στο Πόρτο.

Η Ryanair μήνυσε έναν επιβάτη καθώς, όπως ισχυρίζεται, διέκοψε την πτήση μεταξύ Δουβλίνου και Λανζαρότε, ζητώντας αποζημίωση 15.000 ευρώ για την κάλυψη των εξόδων που προέκυψαν όταν το αεροπλάνο εκτράπηκε προς την Πορτογαλία.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι κατέθεσε αγωγή στο περιφερειακό δικαστήριο του Δουβλίνου κατά του επιβάτη, χαρακτηρίζοντας τη συμπεριφορά του ως «ασυγχώρητη» και «εντελώς απαράδεκτη».

Η αποζημίωση θα καλύψει το κόστος της διανυκτέρευσης και άλλα έξοδα που έπρεπε να καταβάλει για τα άτομα που επέβαιναν στην πτήση μετά την εκτροπή του αεροσκάφους.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι η συμπεριφορά του επιβάτη ανάγκασε την πτήση να προσγειωθεί στο Πόρτο, όπου παρέμεινε το βράδυ και προκάλεσε σε 160 επιβάτες «περιττή αναστάτωση καθώς και απώλεια μιας ολόκληρης ημέρας από τις διακοπές τους».

«Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι επιβάτες – πολλοί από τους οποίους φεύγουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές – υφίστανται περιττή αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς ενός απείθαρχου επιβάτη», είπε εκπρόσωπος της Ryanair.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!