ΑρχικήΚΟΣΜΟΣΑσθενής με συμπτώματα Έμπολα στην Ιταλία: Νοσηλεύεται σε απομόνωση σε νοσοκομείο...

Ασθενής με συμπτώματα Έμπολα στην Ιταλία: Νοσηλεύεται σε απομόνωση σε νοσοκομείο της Σαρδηνίας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

Ένας Ιταλός πολίτης που είχε επιστρέψει πρόσφατα από το Κονγκό μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο στο Κάλιαρι της Σαρδηνίας, όπου υποβλήθηκε σε εξετάσεις για πιθανή μόλυνση από τον ιό Έμπολα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι γιατροί εκτιμούν ότι ο ασθενής έχει εμφανίσει συμπτώματα που παραπέμπουν στην ασθένεια.

Ο άνδρας, του οποίου τα στοιχεία δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, έχει τεθεί σε απομόνωση. Το δείγμα του αναμένεται να εξεταστεί στο νοσοκομείο λοιμωδών νοσημάτων της Ρώμης, Λάτζαρο Σπαλαντσάνι, το οποίο διαθέτει εξειδικευμένο εργαστήριο για τέτοιες περιπτώσεις.

Από το υπουργείο Υγείας της Ρώμης τονίστηκε εκ νέου ότι ο κίνδυνος εκτεταμένης διασποράς ή σοβαρού αριθμού κρουσμάτων Έμπολα στην Ιταλία παραμένει πολύ χαμηλός, ενώ οι υγειονομικές αρχές συνεχίζουν να παρακολουθούν στενά την υπόθεση.

Πηγή: TA NEA – Κόσμος

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -