ΑρχικήPEOPLEΗ Πηγή Δεβετζή είναι θετική στον κορονοϊό και στέλνει το μήνυμά της

Η Πηγή Δεβετζή είναι θετική στον κορονοϊό και στέλνει το μήνυμά της

Τι είπε η αθλήτρια;

-

- Advertisment -
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

Το βράδυ της Παρασκευής (9/10) ο Νίκος Κοκλώνης έκανε γνωστό πως η Πηγή Δεβετζή βρέθηκε θετική στον κορονοϊό.

“Ανακοίνωση! Η Πηγή Δεβετζή, η οποία θα συμμετείχε ως διαγωνιζόμενη στο σόου Just the 2 of us, με αίσθημα ευθύνης μας ενημέρωσε σήμερα πως βρέθηκε θετική στη νόσο COVID-19. Η Ολυμπιονίκης μέχρι σήμερα είναι ασυμπτωματική.  Με πρωτοβουλίας της εταιρείας παραγωγής Barking Well, όλοι οι συντελεστές του σόου υποβάλλονται ήδη σε έλεγχο από ιδιωτικό εργαστήριο και μπαίνουν σε κατ΄οίκον περιορισμό υπό την καθοδήγηση των ειδικών μέχρι να γίνει επαναληπτικό τεστ μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Μέχρι στιγμής όλα τα τεστ έχουν βγει αρνητικά. Εφόσον το επαναληπτικό τεστ της επόμενης εβδομάδας βγει αρνητικό για όλους, οι συντελεστές θα επιστρέψουν στις πρόβες. Τα γυρίσματα και οι πρόβες του σόου που ήταν προγραμματισμένα για το Σαββατοκύριακο 10 και 11 Οκτωβρίου ακυρώνονται. Η εταιρεία παραγωγής Barking well και ο τηλεοπτικός σταθμός Open, όπως έπραξαν από την αρχή της πανδημίας, ακολουθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας, έχοντας ως προτεραιότητα την προστασία του προσωπικού, των συνεργατών τους, και της δημόσιας υγείας, τηρώντας όλα τα μέτρα περιορισμού της εξάπλωσης του ιού. Προληπτικός έλεγχος στο σύνολο των συντελεστών θα γίνεται και πριν από το κάθε live, πρακτική που ακολουθήθηκε από την αρχή της πανδημίας.”, ανέφερε ο Νίκος Κοκλώνης.

Μετά την αποκάλυψη του παραγωγού και παρουσιαστή, η Ολυμπιονίκης έκανε την πρώτη της δημοσίευση στο Instagram και μίλησε για την υγεία της.

Η Πηγή Δεβετζή ανέφερε μεταξύ άλλων πως αποφάσισε να κάνει το τεστ, καθώς για τέσσερις ημέρες είχε πονοκέφαλο. “Με υψηλό αίσθημα ευθύνης κάνω αυτό το βίντεο για να σας πω ότι έκανα το τεστ κορονοϊού και έχω βγει θετική σ’ αυτό. Το κάνω αυτό για να προφυλάξω όλους τους φίλους μου, όλους τους γνωστούς μου και τους συνεργάτες μου.

Τελικά, κολλάς, υπάρχει αυτός ο ιός. Είμαι καλά, μην ανησυχείτε! Το τεστ αποφάσισα να πάω να το κάνω γιατί είχα περίπου τέσσερις μέρες συνεχόμενο πονοκέφαλο και φαντάστηκα ότι κάτι τρέχει. Εύχομαι να μην έχω κολλήσει κανέναν.”, είπε στο βίντεο που μοιράστηκε με τους followers της.

Αργότερα, η Πηγή Δεβετζή ανέβασε ακόμα ένα βίντεο της ίδιας, στο οποίο λέει πως «με ατομική μου ευθύνη σκέφτηκα ότι ήταν σωστό να δώσω δείγμα. Όσο για το J2US ενημέρωσα, έχει βγει κι ανακοίνωση από το κανάλι. Πιστεύω να είμαι σύντομα κοντά σας και κοντά τους. Αυτή τη στιγμή από ότι ξέρω γίνεται σε όλους το τεστ. Εύχομαι να μην έχω κολλήσει κανένα γιατί δεν ήρθα σε επαφή με κανένα ακόμα. Σύντομα νομίζω ότι θα τα ξαναπούμε και σας ευχαριστώ για την αγάπη και την στήριξη. Να προσέχετε».

Δείτε το σχετικό βίντεο:

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -