ΑρχικήPEOPLEΤζένη Μπαλατσινού: Ανήρτησε την πρώτη φωτογραφία του νεογέννητου γιου της

Τζένη Μπαλατσινού: Ανήρτησε την πρώτη φωτογραφία του νεογέννητου γιου της

Την πρώτη φωτογραφία του μωρού της μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους η Τζένη Μπαλατσινού.

-

- Advertisment -
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

Την πρώτη φωτογραφία του μωρού της μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους η Τζένη Μπαλατσινού.

Το πρώην μοντέλο και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, πλέουν σε πελάγη ευτυχίας, καθώς στις 25 Δεκεμβρίου 2020, ήρθε στη ζωή ο καρπός του έρωτά τους.

Ενάμιση μήνα μετά, η ευτυχισμένη μανούλα ανέβασε μια τρυφερή φωτογραφία του Κικίλια jr. στο Instagram.

Στη φωτογραφία βλέπουμε τα πατουσάκια του μωρού.

Αν και μέχρι σήμερα, η Τζένη Μπαλατσινού και ο Βασίλης Κικίλιας δεν έχουν αποκαλύψει πώς θα τον ονομάσουν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο μικρός θα βαφτιστεί Παναγιώτης-Αντώνιος.

Το πρώτο του όνομα θα είναι Παναγιώτης για να τιμήσουν τον πατέρα του Βασίλη Κικίλια, ενώ το δεύτερο προκύπτει από ένα άγνωστο μέχρι σήμερα, τάμα που είχε κάνει η Τζένη Μπαλατσινού στο εκκλησάκι του Αγίου Αντωνίου που βρίσκεται στο Μοναστήρι του Ευαγγελισμού στην Πάτμο.

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -