Σήμερα, Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025, ο Κωνσταντίνος Βασάλος εμφανίστηκε στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 και αναφέρθηκε τόσο στο μέλλον του στο YouTube όσο και στην τηλεοπτική του πορεία. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «Ξεκινάμε τώρα 20 του μήνα, να πάνε όλα καλά, φέτος είναι μια ήρεμη χρονιά. Χαίρομαι που δεν αλλάζει κανείς από την ομάδα, είμαστε μια οικογένεια, φαίνεται άλλωστε, πάμε μαζί και διακοπές, οπότε είναι όλα ευχάριστα». Αναφορικά με το YouTube, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να ανεβάζει περιεχόμενο, όπως μαγειρικές συνταγές και σχόλια, ενώ ανέφερε ότι έχει κουραστεί λίγο από τις διαδικτυακές αντιπαραθέσεις, αλλά «αφού μπήκα στο χορό θα χορέψω».
Όταν ρωτήθηκε αν θα συμμετείχε ξανά στο Survivor, απάντησε με χιούμορ, λέγοντας: «Είμαι στην Σίσσυ, σκέψου να ακούει η Σίσσυ ότι αν μου κάνουν πρόταση από το Survivor θα πήγαινα στο Survivor. Είμαι καλά εκεί που είμαι, επαγγελματικός είναι ο λόγος. Τα λεφτά είναι ένα πολύ ισχυρό κίνητρο. Το πας λίγο λίγο… προσπαθείς να είσαι ευγενική. Άλλο η δουλειά, άλλο τα προσωπικά, αν είναι κάτι το οποίο θα επιφέρει, τα βάζεις στη ζυγαριά και βλέπεις τι σε συμφέρει και τι όχι».
Τέλος, απαντώντας στην ρεπόρτερ σχετικά με την σύντροφό του, είπε αποφεύγοντας να απαντήσει: «Πέρασα μια χαρά στη Μύκονο, τις διακοπές μου τις απόλαυσα μέχρι τέλους, έκατσα και πολύ καιρό, γύρισα όλη την Ελλάδα. Εντάξει είμαι πολύ ικανοποιημένος με το καλοκαίρι που πέρασα. Μάλλον είναι η ώρα να φύγω, ευχαριστώ πάρα πολύ». αναδυατυπωσε

