ΑρχικήPEOPLEΝέος χωρισμός στην ελληνική σόουμπιζ – «Δεν είμαστε πια μαζί»

Νέος χωρισμός στην ελληνική σόουμπιζ – «Δεν είμαστε πια μαζί»

-

- Advertisment -
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

Η Klavdia μέσα από τη διαδικτυακή εκπομπή στο youtube «Τσάι με Λεμόνι» αποκάλυψε τον χωρισμό της με τον Oge, τονίζοντας όμως ότι οι δυο τους έχουν κρατήσει άριστες σχέσεις.

Οι δυο καλλιτέχνες παρόλο που έχουν επιλέξει χωριστούς δρόμους φαίνεται να έχουν διατηρήσει καλές σχέσεις, καθώς η Klavdia ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Με τον Oge δεν είμαστε πια μαζί και είναι η πρώτη φορά που το λέμε κάπου δημόσια. Mια χαρά είμαστε, αγαπιόμαστε.

Εγώ τον θαυμάζω, θεωρώ ότι είναι από τους καλύτερους αυτή τη στιγμή σε αυτό που κάνει. Eίναι πολυεργαλείο, γράφει, τραγουδάει, τα κάνει όλα».

 

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -