Ναρκωτικά, κυρίως κοκαΐνη, κλοπές, μικροσυμμορίες, προστασία στα μαγαζιά, απειλές, παρενοχλήσεις και ομάδες παρανομούντων που διαθέτουν πολλές ψήφους και ίσως ακόμη περισσότερες γνωριμίες και προστασία, συνθέτουν μια εικόνα που μόνο απαρατήρητη δεν περνά από τους κατοίκους του Αργοστολίου.
Η ανησυχία ότι μπορεί να υπάρξει πολιτικό κόστος, τώρα που οι κάλπες αρχίζουν να αχνοφαίνονται στον πολιτικό ορίζοντα, από την έκρηξη της παραβατικότητας, οδήγησε τους αιρετούς του νησιού μας στο γραφείο του Χρυσοχοίδη .
Τρεις δήμαρχοι και ο βουλευτής ζήτησαν απο τον υπουργό στήριξη και ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στο νησί.
Τι να κάνει κι αυτός;
Στέλνει και ξαναστέλνει το ελληνικό FBI (καμία σχέση με το αμερικανικό) να βάλει τάξη. Απτά αποτελέσματα όμως δεν φαίνονται στον ορίζοντα.
Η προστασία …
Μήπως επειδή δεν υπάρχουν συλλήψεις, ποινές και καταδίκες;
Μήπως επειδή κάποιοι αιρετοί ψηφίζονται και από παραβάτες κάθε λογής, αφού «η ψήφος δεν έχει χρώμα»;
Μήπως επειδή οι ίδιοι που κάποτε διευκόλυναν μεταδημοτεύσεις, σήμερα ανακαλύπτουν με έκπληξη την παραβατικότητα;
Όλα αυτά δεν πέρασαν απαρατήρητα από τον υπουργό, που ξέρει πολύ καλά πρόσωπα και πράγματα στο νησί από τους σεισμούς του 2014 . Φέρεται να ρώτησε λοιπόν τους Κεφαλονίτες επισκέπτες του, αν είναι βέβαιοι πως δεν θα επιστρέψουν σύντομα στο γραφείο του για την ίδια συζήτηση.
Με άλλα λόγια:
Μου ζητάτε καθε τρεις και λίγο να στείλω το “ιππικό”, αλλά εσείς εξακολουθείτε να χαϊδεύετε όσους δημιουργούν το πρόβλημα, δεν τους πιέζετε να συμμορφωθούν.
Α ρε Μιχάλη. Το δύσκολο δεν είναι να στείλεις το “ιππικό” αλλά να σταματήσεις να “χαϊδεύεις” τους παραβατικούς ψηφοφόρους σου, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει στο νησί μας.
***
Ο … πιανίστας
Ας αφήσουμε όμως τον Χρυσοχοΐδη και τα παιχνίδια των τοπικών «αρχόντων».
Ας πάμε στον Νικόλα Φαραντούρη, το έτερο τέκνο της Κεφαλονιάς.
Μόλις πληροφορήθηκε ότι στον σταθμό του Συντάγματος τοποθετήθηκε πιάνο για όποιον επιθυμεί να παίξει, κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, έσπευσε να καθίσει στη θέση του πιανίστα.
Ομολογουμένως, καλή θέση.
Σαφώς πιο σταθερή από ορισμένες πολιτικές επιλογές των τελευταίων ετών.
Στην πολιτική, όπως και στη μουσική, σημασία έχει να βρίσκεις το σωστό πλήκτρο, διαφορετικά θα κάνεις φάλτσο.
***
Αϋπνίες στο δίδυμο
Υπάρχει μια ανησυχία στο στρατόπεδο Μιχαλάτου – Καππάτου ενόψει βουλευτικών εκλογών για το ποια θα είναι τα άλλα δυο πρόσωπα που θα πλαισιώσουν το ψηφοδέλτιο της ΝΔ και αν θα είναι ικανά να βγάλουν τον Παναγή έξω από τη Βουλή.
Οι δυο τους γνωρίζουν πως έχουν κουράσει τη κοινή γνώμη παρά τις εξυπηρετήσεις που έχουν κάνει και ανησυχούν για την έδρα καθώς η νίκη του ενός βοηθά τον άλλον στην επόμενη αναμέτρηση για τις δημοτικές εκλογές. Έτσι τουλάχιστον νομίζουν.
Το Μέγαρο Μαξίμου όμως το νοιάζει πρωτίστως η έδρα και δευτερευόντως το πρόσωπο.Γι αυτό κινείται διαχρονικά σε δυο κατευθύνσεις.
Αν διαπιστώσει οτι χρειάζεται ισχυρότερη ομάδα, για να μην ρισκάρει την έδρα στο νησί, τότε οι αντίπαλοι του κ Καππάτου θα είναι ισχυρά ονόματα για να συνεισφέρουν σε ψήφους.
Αν παίξει όλα του τα χαρτιά στον Παναγή, τότε οι υποψήφιοι θα είναι αναλώσιμοι.
Όμως επειδή το Μαξίμου δεν εχει αποφασίσει ακόμα -παρότι υπάρχει ήδη λίστα με γνωστά ονόματα – το παιχνίδι παραμένει ανοιχτό και οι αϋπνίες των ενδιαφερομένων συνεχείς.
Μην με ρωτήσετε γιατί βάζω και τους δυο μαζί. Απευθύνομαι σε αναγνώστες που παρακολουθούν τι γίνεται στο νησί μας !
Ο αυτοδιοικητικός


