ΑρχικήΤΟΠΙΚΑΕισαγωγή ασθενούς στην κλινική covid του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς

Εισαγωγή ασθενούς στην κλινική covid του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς

-

- Advertisment -
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

Ο Σεπτέμβρης έφερε τον πρώτο ασθενή στην κλινική covid του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς. Πρόκειται για άνδρα 45 ετών ανεμβολίαστο . Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά για τον συμπατριώτη μας και να αναρρώσει γρήγορα.

Εν τω μεταξύ το Νοσοκομείο βρίσκεται πάλι χωρίς μόνιμο παθολόγο! Αναμένονται ανα 15ήμερο γιατροί από Πάτρα , αν μπορούν να έρθουν καθώς όπως ανακοινώθηκε είναι μεγάλος ο αριθμός των ανεμβολίαστων γιατρών στα Νοσοκομεία της Πάτρας.

Προσέχουμε όσο μπορούμε τον εαυτό μας , τηρούμε αυστηρά τα μέτρα.

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -