Φωτιά πήρε χθες το απόγευμα το αυτοκίνητο του Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς Παναγή Δρακουλόγκωνα. Το συμβάν -σύμφωνα με όσα μας είπε ο ίδιος -συνέβηκε χθες στις 5.00μμ στην Πρέβεζα προερχόμενος από Κέρκυρα προς Κεφαλονιά. Κάποια στιγμή 20χιλ περίπου από την Πρέβεζα μπήκαν καπνοί στο αυτοκινητο , πρόλαβε και βγήκε, δεν κινδύνεψε αλλά κάηκε ο κινητήρας του αυτοκινήτου. Ο Αντιπεριφερειάρχης παρά το σοκ είναι καλά στην υγεία του και παρόν στα καθήκοντά του.
Πήρε φωτιά το αυτοκίνητο του Παναγή Δρακουλόγκωνα
📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.
Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr
τα σχόλια είναι κλειδωμένα.


Επιδημία έχει πέσει στην περιφέρεια. Το ίδιο έπαθε και ο Γαλιατσατος