Σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου της Κεφαλονιάς έχουν καταγραφεί επικίνδυνες κακοτεχνίες, έπειτα από έργα που υποτίθεται ότι έγιναν για την «ασφάλεια της κυκλοφορίας». Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα εντοπίστηκε σήμερα στο επαρχιακό δίκτυο Αργοστολίου – Πόρου, στην περιοχή Πλατιές, αμέσως μετά το γκαράζ της Renault.
Εκεί, αντί να διαμορφωθεί σωστά το πρανές του δρόμου, ρίχτηκε πρόχειρο τσιμέντο απευθείας πάνω σε χορτάρια, χωρίς καμία τεχνική υποδομή ή στήριξη. Το αποτέλεσμα είναι τραγικό: η διαγράμμιση οδηγεί παραπλανητικά τους οδηγούς επάνω σε μια ζώνη που δίνει την ψευδαίσθηση ασφαλούς λωρίδας κυκλοφορίας, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για επισφαλή επιφάνεια με κενό από κάτω. Ένα χιλιοστό χωρίζει τον τροχό από το κενό βάθους τεσσάρων μέτρων.
Η κατάσταση καθίσταται ακόμη πιο επικίνδυνη, καθώς τα χορτάρια καλύπτουν τον πραγματικό κίνδυνο και οι οδηγοί εμπιστεύονται τη λευκή διαγράμμιση, θεωρώντας ότι βρίσκονται σε ασφαλές τμήμα του δρόμου. Έτσι, χωρίς να το αντιληφθούν, μπορεί να βρεθούν στο κενό.
Είναι απολύτως αναγκαίο:
-
Να καθαριστεί άμεσα το σημείο από τη βλάστηση ώστε να αποκαλυφθεί το πραγματικό πρανές.
-
Να γίνει σωστή τεχνική αποκατάσταση με ασφαλή στηθαία ή τοιχίο, που θα ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές οδικής ασφάλειας.
-
Να τοποθετηθεί προειδοποιητική σήμανση μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες.
Η Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας και η Τροχαία οφείλουν να παρέμβουν άμεσα πριν θρηνήσουμε θύματα. Η διαγράμμιση πρέπει να καθοδηγεί και να προστατεύει τον οδηγό, όχι να τον παρασύρει στον γκρεμό.
Δείτε στις φωτογραφίες το σημάδι από τις ρόδες των αυτοκινήτων:










