Με κατάνυξη και μεγάλη συμμετοχή πιστών επέστρεψε σήμερα, Κυριακή, στην Ιερά Μονή των Σισσίων η εικόνα της Παναγίας, ολοκληρώνοντας ένα από τα παλαιότερα και πιο βαθιά ριζωμένα εκκλησιαστικά έθιμα της Κεφαλονιάς.

Η λιτανεία ξεκίνησε νωρίς το πρωί από την Ευαγγελίστρια του Κάστρου και ακολούθησε την παραδοσιακή πεζή διαδρομή, περνώντας από τα χωριά Τραυλιάτα, Πρατάτα, Μουσάτα, Ποριαράτα και Σιμωτάτα, μέχρι να καταλήξει στην Ιερά Μονή των Σισσίων.

Η άφιξη της εικόνας από drone

Στο μοναστήρι τελέστηκε η θεία λειτουργία της Σαμαρείτιδος , ενώ στη συνέχεια παρατέθηκε μεγάλο τραπέζι στον κόσμο στον προαύλιο χώρο της Μονής. Για τους επισήμους λειτούργησε η μοναστηριακή τράπεζα στη σάλα της Μονής.

Όπως κάθε χρόνο, τα κρέατα και τα κεράσματα προσφέρθηκαν από τους κτηνοτρόφους της περιοχής, συνεχίζοντας μια παράδοση φιλοξενίας και προσφοράς που συνοδεύει το έθιμο και συνδέει την πίστη με την τοπική κοινωνία.

Φωτογραφίες από drone

H σάλα των επισήμων


Kefaloniapress Newsroom

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!