Με λουλούδια, τραγούδια, ποιήματα και πολλή αγάπη γιορτάστηκε σήμερα, 10 Μαΐου, η Γιορτή της Μητέρας στο Δημοτικό Γηροκομείο Αργοστολίου.
Η σάλα του ιδρύματος στολίστηκε γιορτινά, με λουλούδια και ανθοδέσμες που ετοίμασε το προσωπικό για κάθε μία από τις τρόφιμες. Ήταν μια ζεστή, ανθρώπινη στιγμή για τις μητέρες του Δημοτικού Γηροκομείου, που φόρεσαν τα καλά τους φορέματα και συμμετείχαν στη γιορτή με χαμόγελο και συγκίνηση.
Θυμήθηκαν τις μανούλες τους, τα παιδικά τους χρόνια και αποζητούσαν την αγάπη της.
Η πρόεδρος του Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου, Άννα Ζαπάντη, βρισκόταν από νωρίς εκεί, επιβλέποντας την προετοιμασία και φροντίζοντας ώστε όλα να είναι έτοιμα για τη μεγάλη γιορτή.
Ξεχωριστή παρουσία, για ακόμη μία φορά, ο τραγουδιστής Άγγελος Ανδρεάτος, το αγαπημένο τους παιδί, όπως τον αποκαλούν, που βρέθηκε ξανά κοντά τους για να τραγουδήσει και να χορέψει μαζί τους. Μαζί με τον Αγγελο ήταν ο Γιώργος Κρεμμύδας και ο Μάκης Τζανετάτος.
Οι μητέρες τρόφιμοι διάβασαν συγκινητικά ποιήματα αφιερωμένα στη μητέρα, στη φροντίδα και στην αγάπη. Μέσα σε μια ατμόσφαιρα απλότητας και τρυφερότητας, η ημέρα έγινε αφορμή για να τιμηθούν οι γυναίκες που κουβάλησαν ζωές, οικογένειες, κόπους και μνήμες.
Χρόνια πολλά στις αγαπημένες μανάδες του Δημοτικού Γηροκομείου Αργοστολίου.
Kefaloniapress Newsroom

















