Ο Ναυτικός Όμιλος Αργοστολίου καλεί το κοινό να δώσει το «παρών» την Κυριακή 17 Μαΐου 2026 στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αργοστολίου, για τον 2ο Διασυλλογικό Αγώνα Κολύμβησης.
H πρόσκληση
Ο Ναυτικός Όμιλος Αργοστολίου σας προσκαλεί να τιμήσετε με την παρουσία σας τον 2ο Διασυλλογικό Αγώνα Κολύμβησης την Κυριακή 17 Μαίου 2026 στις 12.30 μ.μ. στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αργοστολίου .
Οι αγώνες διεξάγονται σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, το Δήμο Αργοστολίου και την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδος.
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του Ν.Ο.Α.



