Ο Ναυτικός Όμιλος Αργοστολίου καλεί το κοινό να δώσει το «παρών» την Κυριακή 17 Μαΐου 2026 στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αργοστολίου, για τον 2ο Διασυλλογικό Αγώνα Κολύμβησης.

H πρόσκληση

Ο Ναυτικός Όμιλος Αργοστολίου σας προσκαλεί να τιμήσετε με την παρουσία σας τον 2ο Διασυλλογικό Αγώνα Κολύμβησης την Κυριακή 17 Μαίου 2026 στις 12.30 μ.μ. στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αργοστολίου .

Οι αγώνες διεξάγονται σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, το Δήμο Αργοστολίου και την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδος.

Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του Ν.Ο.Α.


 

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!