Νέο περιστατικό διάσωσης επισκεπτών καταγράφηκε στα νησιά μας, αυτή τη φορά στην Ιθάκη, όπου δύο τουρίστες χάθηκαν σε μονοπάτια στην περιοχή της Ανωγής.
- Οι δύο επισκέπτες εντοπίστηκαν σώοι μετά από πολύωρη επιχείρηση.
- Στην έρευνα συμμετείχε η Πυροσβεστική, με ενίσχυση πυροσβεστών από την Κεφαλονιά.
- Συνέδραμαν drone, εθελοντές, Αστυνομία, Λιμεναρχείο και Πολιτική Προστασία του Δήμου Ιθάκης.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε γνωστή από τον δήμαρχο Ιθάκης , χθες το βράδυ στήθηκε μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού δύο επισκεπτών, οι οποίοι έχασαν τον προσανατολισμό τους ενώ κινούνταν σε μονοπάτια στην Ανωγή Ιθάκης.
Η κινητοποίηση ήταν άμεση και συντονισμένη. Στην επιχείρηση συμμετείχαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, με ενίσχυση πυροσβεστών από την Κεφαλονιά, ενώ καθοριστική ήταν και η συνδρομή drone για τον εντοπισμό των αγνοουμένων μέσα στη νύχτα.
Στην προσπάθεια συνέβαλαν επίσης εθελοντές, η Αστυνομία, το Λιμεναρχείο και η Πολιτική Προστασία του Δήμου Ιθάκης. Μετά από πολύωρες προσπάθειες, κάτω από δύσκολες συνθήκες, οι δύο άνθρωποι εντοπίστηκαν σώοι.
Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά συμβάντων διάσωσης επισκεπτών σε μονοπάτια και δύσβατες περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, υπενθυμίζοντας πόσο κρίσιμη είναι η προετοιμασία όσων επιλέγουν πεζοπορικές διαδρομές στα νησιά.
«Η προσφορά σας αξίζει τον σεβασμό και την αναγνώριση όλων μας», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ευχαριστήριο μήνυμα προς όλους όσοι συμμετείχαν στην επιχείρηση.
Η επιτυχής έκβαση της επιχείρησης αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο των υπηρεσιών, των εθελοντών και των τοπικών μηχανισμών πολιτικής προστασίας, ιδιαίτερα σε νησιωτικές περιοχές όπου οι αποστάσεις, το ανάγλυφο και οι νυχτερινές συνθήκες μπορούν να δυσκολέψουν σημαντικά κάθε επιχείρηση εντοπισμού.
Kefaloniapress Newsroom
Η εικόνα είναι δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης και δεν έχει σχέση με το συμβάν


