Η πασχαλινή έξοδος από την Κεφαλονιά αποτυπώθηκε σήμερα με τον πιο καθαρό τρόπο μέσα από δύο εντελώς διαφορετικές εικόνες. Από τη μία, το Fior di Levante στο λιμάνι του Πόρου με ουρές από ΙΧ και λεωφορεία λίγο πριν την αναχώρηση από το νησί. Από την άλλη, το κέντρο του Αργοστολίου αισθητά πιο ήσυχο, με μειωμένη κίνηση και μια ατμόσφαιρα που έδειχνε πως το γιορτινό τετραήμερο φτάνει στο τέλος του.

Οι φωτογραφίες που έφτασαν στο KefaloniaPress καταγράφουν αυτή την αντίθεση χωρίς υπερβολές και χωρίς ανάγκη για πολλά λόγια. Στο λιμάνι του Πόρου, οχήματα παραταγμένα για επιβίβαση, αποσκευές, αναμονή, κόσμος που ετοιμάζεται να αφήσει πίσω του το νησί.

Την ίδια ώρα, στο Αργοστόλι, το γνώριμο αστικό σκηνικό εμφανίζεται πιο άδειο, πιο ήρεμο, σαν η πόλη να παίρνει μια βαθιά ανάσα μετά τις ημέρες της μεγάλης κινητικότητας.

Είναι η γνώριμη εικόνα κάθε μεγάλου γιορτινού κύκλου στα νησιά: όταν η έξοδος κορυφώνεται στα λιμάνια, το εμπορικό και κοινωνικό κέντρο αρχίζει σταδιακά να χαμηλώνει ρυθμό. Η κίνηση μεταφέρεται από τους δρόμους της πόλης στις μπάρες επιβίβασης και στα καταστρώματα των πλοίων. Εκεί όπου για λίγη ώρα συγκεντρώνεται όλη η ένταση της επιστροφής.

Η αντίθεση ανάμεσα στο γεμάτο φέρι και στο άδειο κέντρο του Αργοστολίου δεν είναι απλώς μια ενδιαφέρουσα οπτική παρατήρηση. Είναι ένα μικρό, αυθεντικό στιγμιότυπο της Κεφαλονιάς μετά το Πάσχα. Μια εικόνα που μιλά από μόνη της για τον ρυθμό των ημερών, για τη μαζική αναχώρηση και για τη μετάβαση από τη γιορτή στην επιστροφή της καθημερινότητας.

Το KefaloniaPress καταγράφει την πασχαλινή κίνηση από το νησί μέσα από πραγματικές εικόνες της στιγμής, εκεί όπου η επικαιρότητα γράφεται όχι μόνο με δηλώσεις και στοιχεία, αλλά και με το βλέμμα της πόλης την ώρα που αλλάζει πρόσωπο.

Kefaloniapress Newsroom

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!