Μετά από μήνες εργασιών και κυκλοφοριακών περιορισμών στο κέντρο του Αργοστολίου, η οδός Σιτεμπόρων παραδίδεται ξανά στην κυκλοφορία αύριο Δευτέρα 1η Ιουνίου, είναι ήδη ανοικτή όμως από απόψε 31 Μαίου.

Σύμφωνα με τις τελευταίες παρατάσεις που είχαν δοθεί στον εργολάβο, η προθεσμία ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων έληγε το βράδυ της Κυριακής 31 Μαΐου, ώστε ο δρόμος να είναι ελεύθερος για οχήματα και πεζούς από την επόμενη ημέρα.

H οδός Σιτεμπόρων σε όλο της το μήκος – από την οδό Δεβοσέτου έως την οδό Χοϊδά αναμένεται πλέον να λειτουργήσει κανονικά.

Η αυριανή ημέρα θεωρείται σχετικά «ήπια» ως προς την κίνηση, καθώς η 1η Ιουνίου συμπίπτει με αργία για μεγάλο μέρος των δημόσιων υπηρεσιών, γεγονός που εκτιμάται ότι θα περιορίσει την πίεση στο κυκλοφοριακό σύστημα της πόλης κατά την πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας του δρόμου.

Παρά ταύτα, οδηγοί και πεζοί καλούνται να κινούνται με προσοχή, καθώς σε τέτοιες περιπτώσεις οι πρώτες ημέρες επαναφοράς της κυκλοφορίας συνοδεύονται συνήθως από μεταβατικές ρυθμίσεις και αυξημένη κινητικότητα στο κέντρο.


Kefaloniapress Newsroom

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

εισάγετε το σχόλιό σας!

Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!