Σπυρέτος: Κάλπηκε, εσύ που έχεις μάτι και κρυφή κάμερα στο κουμπί του πουκαμίσου σου, εσύ ήσουν στο καφέ πριν το συμβούλιο και τράβηξες τη φωτο;
Κάλπηκος: Ήμουνε, και σου το λέω μετά λόγου γνώσεως: δεν ήταν συνάντηση τυχαία εφκείνη εφτού,, ήταν φωτογραφία-μήνυμα.
Σπυρέτος: Τσοέ;
Κάλπηκος: Δηλαδή, καθίσανε μαζί στο τραπέζι ο Παρίσης με τον Γιάννη Λυκούδη και την ομάδα του. Ο πρώην, ο νυν και οι επόμενοι – με κοινό παρονομαστή την «Ισχυρή Κεφαλονιά». Δεν είπαν πολλά, αλλά φανήκανε όλα.
Σπυρέτος: Ο Παρίσης τι έλεγε;
Κάλπηκος: Τίποτα. Απλώς χαμογελούσε με το γνωστό στυλ «ξέρω, αλλά δεν σας λέω ακόμα».
Σπυρέτος: Κι ο Γιάννης;
Κάλπηκος: Ήρεμος, σίγουρος και με μια αυτοπεποίθηση που δεν τη φωνάζει – την κουβαλάει. Ωραίος τύπος ο Γιάννης. Δίπλα του η Μίνα Γαβριελάτου, με τη γνωστή της ενέργεια, ο Άγγελος Κωνσταντάκης, παλιός γνώριμος, και ο Παπαναστασάτος, ο ήσυχος ανήσυχος!
Σπυρέτος: Δηλαδή παρόντες όλοι οι κρίκοι τσ’ αλυσίδας . Ορέ Κάλπηκε δεν το βρίσκω τυχαίο..
Κάλπηκος: Ούτε τυχαίο, ούτε αυθόρμητο ήτανε. Κι ο φάκελος πάνω στο τραπέζι – κίτρινος, προκλητικά ανεξήγητος – έκλεψε την παράσταση. Δεν τον άνοιξε κανείς, αλλά όλοι τονε κοιτάανε.
Σπυρέτος: Τι είχε μέσα λες;
Κάλπηκος: Άλλοι λένε σημειώσεις για το συμβούλιο. Άλλοι, ένα πρώτο draft εκλογικού προγράμματος. Κάποιοι πιο πονηρεμένοι μιλούνε για υπογραφές υποψηφίων. Κι οι πιο συναισθηματικοί είπαν πως είχε φωτογραφίες απ’ το παρελθόν και το μέλλον του Δήμου.
Σπυρέτος: Εγώ λέω πως είχε και τα τρία.
Κάλπηκος: Μπορεί. Πάντως, ένα είναι σίγουρο: δεν ήταν απλώς μια συνάντηση πριν ή μετά το δημοτικό συμβούλιο. Ήταν η εικόνα μιας ομάδας που έχει συνοχή και στέλνει μήνυμα ενότητας. Και ο Λυκούδης έδειξε πως δεν περιμένει το μέλλον – το σχεδιάζει.
Σπυρέτος: Δεν έχει άδικο λοιπόν ο Θεόφιλος που βλέπει τον κίτρινο φάκελο και..κιτρινίζει!
Κάλπηκος: Σαν παλιά καραβάνα ο δήμαρχος ξέρει ότι ο Γιάννης μπορεί να γεμίσει δεκάδες κίτρινους φακέλους – εφιάλτες για την κακοδιαχείρισή του δήμου..
Σπυρέτος: Κι η κάμερα που τράβηξε τη φωτογραφία… έγραψε πιο πολλά απ’ όσα ειπωθήκανε , ε Κάλπηκε αφέντη;
Κάλπηκος: E, ναι… Όπως πάντα. Η κάμερα διαβάζει το βλέμμα. Και ΄ψες, είχε νόημα το βλέμμα…

