Κάλπηκος και Σπυρέτος βρεθήκανε μπροστά στην πρόκληση της αναπλάσεως να ανέβουνε ένα καντούνι τσ’ απανώστρατες τ’ Αργοστολιού…
Κάλπηκος: Σπυρέτο… και τώρα τι κάνουμε; Πως πάμε στου Χαρερά το σπίτι; Του υποσκεθήκαμε μια παρτίδα σκάκι..
Σπυρέτος: Ούτε με τη βέσπα, ούτε με τα ποδάρια μπορούμε να ανέβουμε..
Κάλπηκος: Μου το λέγανε και δεν το πίστευα.. Είδανε τη σιόρα Κάτε τη νόνα του Μεμά να κοιτάει με δέος το καντούνι της και να μη τολμάει να κάμει βήμα.
Σπυρέτος: Δεν είναι καντούνια αυτά… πίστα χειμερινού σκι είναι.
Κάλπηκος: Κι άκου να δεις το ωραίο… τα λένε “ανάπλαση”.
Σπυρέτος: Ναι, στην Κεφαλονιά ότι δηλώσεις είσαι.
Κάλπηκος: Εγώ άλλο δεν καταλαβαίνω. Αυτοί που σχεδιάζουνε τέτοια έργα… τα περπάτησανε ποτέ;
Σπυρέτος: Αμα κατέβεις με σαγιονάρα, σε βρίσκουνε στον πάτο του καντουνιού και σε μαζεύει ο γείτονας με το φαράσι.
Κάλπηκος: Και οι ηλικιωμένοι;
Σπυρέτος: Οι ηλικιωμένοι πάνε πλέον γύρου- γύρου για να μην πατήσουνε την “ανάπλαση”.
Κάλπηκος: Ξέρεις τι με πειράζει πιο πολύ;
Σπυρέτος: Πάρλα
Κάλπηκος: Ότι όποιος λέει μια κουβέντα, τονε βγάζουνε εχθρό τση πόλης. Δηλαδή άμα δεν θέλω να γίνω σκιέρ στα 70 μου, είμαι κατά τση προόδου και τσ’ αναπτύξεως;
Σπυρέτος: Όχι καημένε. Αλλά εδώ στο Αργοστόλι έχουνε νέο σύστημα. Πρώτα κάνουνε το έργο, μετά βλέπουνε α κάνει..
Κάλπηκος: Εγώ πάντως μια απορία έχω ακόμα…
Σπυρέτος: Ποια;
Κάλπηκος: Αυτοί που θα εγκαινιάσουνε τσ’ “αναπλάσεις” στα καντούνια θα σταθούνε στη κατηφόρα ή στο ίσιωμα;
Σπυρέτος: Μα κάνεις κάτι ερωτήσεις αφέντη μου! Στο ίσιωμα θα κάτσουνε και θα κοιτάνε τ΄αψήλου την ανάπλαση..
Κάλπηκος: Συγχύστηκα! Εγώ πάντως ούτε θα ανέβω ούτε θα κατέβω κανένα καντούνι.. Δεν θέλω να γίνω μελίδια και να ΄ρτει να με μάσει το ΕΚΑΒ..
Σπυρέτος: Μπαγιέ , μπαγιέ! Ούτε και του ελλόγου μου θα το κάμω.. σπαβεντάρω και που τα κοιτάω..
Κάλπηκος: Πάμε δελέγκου στη βεράντα τση θειάς Αγκιολίνας για τσιτσιμπύρα να συνέρτουμε.
Σπυρέτος: Βάλε κράνος, ανέβα στη βέσπα και αμόλα!! Πάμε στα ισιώματα!
