Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος χωρίς έγγραφη άδεια του kefaloniapress, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Είναι γνωστό ότι τα νησιά μας εμφανίζουν σε όλες τις εκλογές (Βουλευτικές, Περιφερειακές, Δημοτικές, Ευρωβουλευτικές) από τα υψηλότερα ποσοστά αποχής .
Αυτό το πρόβλημα που οφείλεται σε πολλούς και διάφορους λόγους με κυρίαρχους τη μεγάλη και πασίγνωστη σε όλους μετανάστευση και την παραδοσιακή ναυτοσύνη των Κεφαλονιτών και των Θιακών.
Δυστυχώς και στις εκλογές του πρώτου γύρου των Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών της Κυριακής 8 Οκτωβρίου, η παρουσία της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης στις πρώτες θέσεις της αποχής εμφανίστηκε και πάλι. Τα στοιχεία σε πίνακες τα παραθέτουμε στη συνέχεια με ένα μόνο σχόλιο.
Την ώρα που Κεφαλονιά εμφανίζει στις Περιφερειακές εκλογές της πρώτης Κυριακής ποσοστό αποχής 55,92% και η Ιθάκη το εξωπραγματικό 67,81% σε όλα τα άλλα νησιά η αποχή είναι … κάτω από το 50%.
Στην διπλανή Ζάκυνθο η αποχή στις Περιφερειακές εκλογές είναι 41.98%, στη Λευκάδα 48,14%, ενώ στην Κέρκυρα φθάνει στο 49,34% . Στις Δημοτικές εκλογές είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα στο Νομό Κεφαλονιάς και Ιθάκης.
Ο Δήμος Ζακύνθου είχε αποχή μόλις 41,98%, ο Δήμος Παξών 42,20%, ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας 44,97%, ο Δήμος Μεγανησίου 45,29%, ο Δήμος Λευκάδας 48,33% ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας 45,63 και μόνο ο Δήμος της Κεντρικής Κέρκυρας είχε πάνω από το μισό του εκλογικού σώματος με 51,99% αποχή,
Στα νησιά του Νομού μας Κεφαλονιά και Ιθάκη είχαμε :
ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΗΣ αποχή 59,89%,
ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ 55,33%,
ΔΗΜΟΣ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ 53,93% και στον
ΔΗΜΟΣ ΙΘΑΚΗΣ να απογειώνεται η αποχή στο ….67,41%%
Στον πίνακα βλέπετε την αποχή στις κάλπες για εκλογή δημάρχων:

Στον πίνακα βλέπετε την αποχή στις κάλπες για εκλογή Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων

Οταν συγχαίρουμε ένα δήμαρχο / έναν Περιφερειάρχη / ένα βουλευτή για την εκλογή του θα πρέπει να υπολογίζουμε και την αποχή των πολιτών από την κάλπη.. Βουλευτής πχ με 61% αποχή, τι λαϊκό έρισμα μπορεί να έχει… Βεβαίως νομίμως εκλέγεται… Αλλά…
Έτσι που εξελίσσεται η αποχή στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη, είναι πραγματικά τρομακτικό τι μπορεί να συμβεί την επόμενη Κυριακή 15/8 στο β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών όπου ψηφίζουμε ΜΟΝΟ για περιφέρεια. Πόσοι θα κάνουν τον κόπο να πάνε στην κάλπη; Η Περιφέρεια φαντάζει κάτι πολύ μακρινό..
Και όμως η Περιφέρεια είναι εξίσου σημαντική όσο και ο Δήμος, διότι η Περιφέρεια χρηματοδοτεί τους δήμους για πολλά έργα υποδομών, γιατί και η Περιφέρεια κάνει έργα, γιατί η Περιφέρεια μοιράζει το ΕΣΠΑ και πολλές άλλες χρηματοδοτήσεις …
Μια αδύναμη Περιφέρεια από άποψη συμμετοχής πολιτών στην εκλογή της , θα είναι αδύναμη και στις διεκδικήσεις πόρων με συνέπεια την αδυναμία κάλυψης αναγκών των πολιτών της.. Βλέπετε είναι όλα συνδεδεμένα …
Καλή ψήφο!
Η Συντακτική Ομάδα του Kefaloniapress

