Μία εξαιρετικά σοβαρή δημόσια καταγγελία έκανε τα ξημερώματα της Τρίτης ο Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλονιάς και Ιθάκης Σωτήρης Κουρής, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ανθρώπινης παρέμβασης πίσω από τη μεγάλη ζημιά που προκάλεσε το κλείσιμο του δρόμου στην Παλιά Σκάλα.
Μέσα από ανάρτησή του στα social media, ο κ. Κουρής υποστηρίζει ότι κατά την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή διαπιστώθηκε πως η άσφαλτος του δρόμου «είχε κοπεί με ειδικό εργαλείο» και ότι από το συγκεκριμένο σημείο εισχωρούσαν νερά, τα οποία – σύμφωνα με την εκτίμησή του – συνέβαλαν καθοριστικά στην υποχώρηση του τοιχείου αντιστήριξης και στην καθίζηση του δρόμου.
Η υπόθεση αποκτά πλέον ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς ο Αντιπεριφερειάρχης αναφέρει ξεκάθαρα ότι θα υπάρξει διερεύνηση για το ποιος φορέας ή ιδιώτης προχώρησε σε αυτή την παρέμβαση χωρίς άδεια.
Όπως αναφέρει ο ίδιος, την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στον κλειστό δρόμο της Παλιάς Σκάλας, παρουσία του Αντιδημάρχου Ελειού-Πρόννων Νίκου Κουρκουμέλη, του μηχανικού της Π.Ε. Κεφαλονιάς Σταύρου Πανέρη, του εργολάβου Ανδρέα Γιαννάκη και του προέδρου των Χιονάτων Δημήτρη Κουτροκόη.
Οι φωτογραφίες είναι από την ανάρτηση του κ. Κουρή:
Ο δρόμος είχε υποστεί μεγάλη ζημιά από την κακοκαιρία του Φεβρουαρίου 2025, με κατάπτωση του τοιχείου αντιστήριξης. Σύμφωνα με τον κ. Κουρή, το κόστος πλήρους αποκατάστασης είναι ιδιαίτερα υψηλό και μέχρι στιγμής δεν έχει εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση. Για τον λόγο αυτό, εξετάζονται τεχνικές παρεμβάσεις ώστε να ανοίξει ξανά με ασφάλεια.
Ωστόσο, η αναφορά περί κομμένης ασφάλτου αλλάζει τα δεδομένα της υπόθεσης.
«Η άσφαλτος του δρόμου είχε κοπεί με ειδικό εργαλείο και από αυτό το κόψιμο έμπαινε το νερό και δημιούργησε το μεγάλο πρόβλημα να πέσει το τοιχείο του δρόμου και ο δρόμος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Αντιπεριφερειάρχης.
Ο ίδιος προσθέτει ότι η Νομική Υπηρεσία της Περιφέρειας θα αναλάβει πλέον την υπόθεση για να διερευνηθεί τι ακριβώς συνέβη.
Η δημόσια αυτή τοποθέτηση αναμένεται να προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον και συζητήσεις στην τοπική κοινωνία, καθώς εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για πιθανές αυθαίρετες παρεμβάσεις σε επαρχιακό οδικό δίκτυο και για το εάν η ζημιά μπορούσε να είχε αποφευχθεί.
Διαβάστε το πλήρες κείμενο της ανάρτησης του κ. Κουρή




