ΑρχικήΤΟΠΙΚΑΠολιτισμόςΣΥΛΛΟΓΟΣ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ: Ευχαριστήριο

ΣΥΛΛΟΓΟΣ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ: Ευχαριστήριο

-

- Advertisment -
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add KefaloniaPress on Google

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ

Ημερ: 06/05/2025

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 03/05/2025 η προγραμματισμένη ημερήσια τοπική εκδρομή του Συλλόγου μας σε Σάμη – Αγία Ευφημία – Φισκάρδο.

Η εκδρομή έδωσε την ευκαιρία σε παιδιά και γονείς να έρθουν σε επαφή με τις ομορφιές του νησιού μας στην καλύτερη εποχή και να μοιραστούν ξέγνοιαστες στιγμές που έχουμε όλοι τόσο ανάγκη.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Θεματικό Πάρκο του Οδυσσέα που άνοιξε ειδικά για εμάς τη συγκεκριμένη ημερομηνία και το Αρχαιολογικό Μουσείο Σάμης, στο προσωπικό του οποίου οφείλουμε ειδικό ευχαριστώ για την ευγένεια με την οποία μας υποδέχτηκε και τη φιλοξενία, δίνοντας μας την ευκαιρία να έλθουμε σε επαφή με τους αρχαιολογικούς θησαυρούς τους τόπου μας μέσα από την εξαιρετική συλλογή του Μουσείου.

Κρατάμε τη φράση “Το μέλλον του Μουσείου είναι τα ίδια τα παιδιά”.

Τους ευχαριστούμε όλους θερμά και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο τους !

Το Δ.Σ.

📢 Ακολουθήστε το KefaloniaPress στο Google News και λαμβάνετε πρώτοι τις σημαντικότερες ειδήσεις της Κεφαλονιάς.

Καθημερινή ενημέρωση για τοπικά νέα, πολιτική, τουρισμό, πολιτισμό και έκτακτες ειδήσεις στο KefaloniaPress.gr

- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -